zwani.com myspace graphic comments

Thursday, March 3, 2011

Segan 4 PETANG tadi...DEN part MALAM membebel dalam DORM ^_^

apatah eak yang berlaku pada ari ni semua xdisangkal..ergh..is that you are not allowed to blame me!!wink3..hihi...for the other hand on the 1st on my class..i will surprise that i supposely xtido meyh kat kelas bbm..hihi..wink2..kenpaa eak?

1. Sya sakit hati pagi2 ade urang tegor sepit saya..dan membuat saya kurang pasti dan kurang bkeyakinan untuk memakainya..

2. Saya malaz seyh..dengar orang2 yang suka MENGATA URANG..haha..alah..sapa yang kena mesti bisa..

3. Hmm...lagi satu..ASTAGHFIRULLAHALAZIM..saya gse cam dri saya nih bedosa engkau..hmm..alahai...cam aku xdengar..buat2 xdengar jelah lau urang ngumpat2 nih...hmm..xkesah lah lau idop aku cam ni kan...urang suka pandang xkena kat aku kan??ble dyuwang xbtol bly plak..erghh..susah der..idop cam ni rmai sangat nak tawu..cuba jadik a

4. Bile saya nakponteng kels bly plak awak xnk bg sya ponteng..bila awak ponteng nak plak kan saya menyebokkk!!XKUASEK DEN...nak tawu pasal urang...lagipon saya ni xperfect sgt..saya bukanya cam awak uh bramai saya ni 2 da 2 jewp..apa3 jelah awak..awk tu hah..buat syaitan kat saya xp kelas kan awk..nak dbndingkan saya ngan awk..spe lah yg slalu sgt ponteng klas bel ni eak?

5. Rini saya p cuci sgala kekotoran..hehe..jeng2 itu rahsia...wekkk!!pegh..aku xpaham seyh kenapa eak berlaku sedemikian??hahaha...ttbe iyka cakap MR.C nak jumpa aku..hmm..apa jewp belaku??ergh,,,aku teros menonong jalan...so..bndenya pada iyka..bgi bendelah??ish2..aku ngat bli apa lah sangat..ergh...bsar kowt beg..ingat kek la..erghh..bsar benaw..nak buat apa beg bsar2..lex2 dah ler..sapa jewp nk buat saya cam ni kan?but thanks...aku dah tawu dah plan dye...ish..skit ati plak bndenya xsama ngan bju...

6. time malam..xly blah.. mam kat tmpat kedai dye..hihi..KEBETULAN...jeng3 si 3 quarter ada plak...nk plak lepak tang citu.penat kowt..asik2 pandang muka dye..ish2..sedy meyh..hihi...welll...unknown who is me?GEMOKKKK!tembam JEWP??hihi..acam uh??byasa jewp...xpelah..saya xkesah sebab aiman xkesah kowt...SAYA malz nal complain ape2...sbb dan setibanya saya di dorm KETIBAAN..si MISS2 dorm untuk merealisasikan impian KAWAN SAYA yang saya kena compound kan??xpe saya REDHA..bukan salah saya pon ade wayar extension..for the solution,,,saya melepaskan hasrat untuk meminta izin sekalian untuk menghargai saya yew...klo tidak ade seterika dan heater panas..xdenya saya..awak...awak hormat sikit..saya nih..saya xkesah da mmg plug tu rosak..sa buat aduan..tetapi pihak atsan tidak datang untuk membetulkan plug tersebut..especially for all my fwends saya xsalah pon yang kowang nk salahkan aku sebb nil elektrik melambung bukan salah saya kowt..awak yang silap..saya juz menggunakanya part nih bila perlu..saya bukan cam awk..ptang men..mlm men 24 hour..hak saya kan?klo koowang xpuas ati..kowang ly lah cakp yang saya menggunakan lebihan bil elektrik..saya da byar kowt..agak lah..smua ksalahan aku..lex3 ah..bukan aku sowang mengunakanya rmai kowt un9 mlm2 buta bukan dye charter juz c1..kan whole 1 teratai..mngkin dak dorm len pon kena..agak lah..lau awak nk tawu.INSTEDT kan mmg cekik duet urang so..awk xpayah lah salahkan saya..da plug uh 4 4 bukan salah saya lau double extension..saya taw..ade urang buat report tntang kes itu..awk smue tang buruk slah saya..salah awak awk xnmpak plak kan??awk pk lah yg tbek kan??jngan smpai saya nmpak awk punya kesalahan,saya amik gambar...even in dorm as a chief dorm ker..??ank branak ker?ok fine..sib bek ati saya da puas hati dah pasal kowang uh..da tenang da lepas da kmarahan saya tdi..ketidak puasan hati uh..ekele...klo tang tmpat aku jewp bnyak pnggunaan elektrik..dah urang guna brang elektrik aku..mmglah bnyak guna..nak salahkan aku??pk la...ak gne elktrik kat tmpat ak tang guna heater..bukan aku sowang..rmai untuk dak2 blkang..respect ah sikit..ekle...da gne brang aku nk kutok2 nk ckp aku gne bnyak lak..mentang2 bnyak wayar extension..ish..gram plak aku..ok

7. Saya malam nih pulak stdy doc proc..nk buat MAT sungguh xly pk sbb saya malz  da nk tego dak2 dorm..yg BUDGET XPNAH MELAKUKAN KESAHAN kan??YANG XPNAH GUNA BRANG electric kan??AWK PK LAH...awk da bsar..jngan nk tunding saya sowang jewp..pk2 kanlah..mana yg tbek k??saya da mlz...sbb awak kan ade prasaan?saya pon ada prasaan..PERASAAN saya xmacam AWAK2 kaki mendengki ssowang..MENCURI BUBUR2 urang...SAYA XMACAM awak!AT least saya xpnah KACO BARANG awk..AWAK sedarlah sikit yang awk uh siapa...XSMUEA ORANG PAHAM PERANGAI AWAK DAN TERIMA PERANGAI AWAK!respect lah sikit..saya kan respect orang2 yang respect saya dan MOLOT CAM CELAKA..memang saya akan datang dan temui awak..LAU AWAK NK PIJAK2 PALE SAYA KAN?SAYA AKAN BALZ BALIK...huhu..juz waitr and see..kau buat aku..SILA LAH..TUNGGULAH HARI PEMBALAZAN...jangan buat saya..dan jangan carik pasal ngan saya awak!NAHAZ SAYA KEJAKAN DAN MALUKAN AWAK NANTI!maap lah..saya da bgi tawu awk awal2...

No comments:

Post a Comment