zwani.com myspace graphic comments

Saturday, March 19, 2011

Gerobok aku yang semakin hari semakin tombang...hehe..wink3

Kisah hari ini mengisahkan hari yang kesorangan buat akuh..kenapa eak..??msti semu tertanya2..siapa..apa...kenapa..gerobok aku sembah ke bumi..hmm..jawapanya apa eakk..huhhu..ntah;ah..lagi ari tuh gerobok aku uh nk sembah ke bumi..actually lah dari ari tuh..gerobok aku tuh nk sembah ke bumi..tp dye senget dulu cam ''MAK LIMAH" ...maty lah..huhu..okeyh selepas jewp aku basuh baju+++ mandi jam 9lby..ia tombang kowt...yang menjadi saksi..adalah.."mak"...MAK PON berkata..hehe..aku takot gak ah bunyik benda nk tombang..hihi..gupanya gobok...

aku memang dah agak dah kompom urang ptama yang akan bisng adala bujie..teeettt!!katanya lah disangkakan gempa bumi..pegh..xnk plak aku kena nganjeng kat bilik uh kan..??kan..??hmm..saba jewp la..aku usahakan juga untuk mmperbharuinya..hihi...ok lah..p bju yg sangkit smue aku ltak kat dalam plaastic guni aku uh..xpelah..BULAT kata dye swuh aku g bli baru..so aku tekad sok past blik INSANIAH aku nk ble baru..hihi

No comments:

Post a Comment