zwani.com myspace graphic comments

Monday, March 14, 2011

Saya as be NATURAL menegur beliau..huhu..spe nak tahu..?

huhu...ak bangun dari tido cam xde pasaan nk g kolej blik..huhu...sebab apa eak..??nak tahu x..??huhu

  1. haha...xde nafsu pon nk g kelas..semunya...kelas dah xe dh..batal sebb perjumpaan OMEC..haha..pebende ntah dye bebel kat depan..Yang aku ly masok kan dalam memori akuh adalah:
  2. Tiap-tiap ari RABU, SABTU , AHAD- adalah BINA INSANIAH~huhu,,ntah apa2 jewp..senya aku pnah buat xeak masa sem1...??lupa pula...terasa hilang INGATAN LAH PLAK...hehe
  3. huhu..pling best wokk!!haha buat aku HAPPY...wink3..natural..aku bangun tdo dari bas S&S HEHE..bukak msg ade gak pmpuan uh blaz msg aku..hahaha..dak majok uh..hehe..haha..aku sik TERSENYUM..hihi..
  4. hahaha...setiba di DORM C1..wekkk!!huhu..aku ttibe membawa KEK BATIK tuh untuk dak si PRINCESS DIARY uh...letak atas meja..wekkk!!dye ngan membadak cam TEMBAGA terdampar kat katil dah aku tgk...hehe..haha..dalam aty...sal uwang tue nih xnk tdo katil ktowang..haha...
  5. Wekkk!!hihhi...tetbe..aku nmpak dye da bangun..muka dye xly blah..nk monyokk!! pastu aku g atas katil...ooit..tego as a natural..haha..xsangka aku ly buat cam uh..aku xtaw,,,hehe dalam ati nih ngah mengata..segan...wekkk!!!lex agh uat cam byasa,,hihi..padahal windu saat gurau kasar..uhuk3..nak manja2 wekk...hihi...huhu..best
  6. KEMUDIAN..asik ak jewp berkata2 ngan dye...hehe,..dye haram jadah...tp dye nak take time kowt..aku paham.haha..Nek ke malam..wekkk!!kitowang ok lah...
  7. Xsangka..kek batik yang aku buat uh..deme kata sedap..hehe...kakak saya kat dorm ni..plak ttebe puji yang xpnah2..hahaha...smue tertanya2 eak sapa..??hoho...rara...wekkkk!!haha
  8. ok fine!haha...ktowang pon malam..mam mlm kat lua...huhu..g BS lago..hahha..kli ni bukan MR.c yg masak..puas aku tanya dak iyka..mengpa eak..??mamat uh dah xbalz chat IM aku kat FB..haha..aku buat apa..??alahai..lex..mungkin tertanya2 knapa dye buat cam uh...hahahaha...da ade awekk KEW..??saya xkesah..lau ko hepy..aku pon epy...huhu..but thanks lah atas pemberian ko uh..xsangka kan ko buat bek ngan aku...den ko xcident..cam somthing happen..
  9. PERSOALAN..??knapa dye xcident..??adakah past dye marah kat aku..??den dye time musibah yang berlaku cam B akim akuh dlu uh..??pegh...aku se cam ade somthing somewhere...xkanlah perkara xcident berlaku kat laki yg suka or somthing had feeling and if him dissapear his feeling from me...they got bad happen..oohhh..pe g dye da buat..??mungkin ade somthing dye buat...msti ade hikmah KENAPA?MENGAPA?APAKAH? den dye kena cam uh...
  10. AKU nak kata lby2 pon xbly...mungikn ia perasaan aku jewp kowt...mngkin kesakitan yang hadapi xsama kesakitan hati aku bila aku nih xtaw kan pe yg dy eda buat kat belakang aku...BUT all they do to me..thanks! a lot...tp JANGANLAH BURUKKAN SAYA jika saya xbalz respons..MAAP..barang yg dye bagi kat aku xbuat kukuhkan lagi UNTUK AKU CAIR NGAN LAKI! enough!hati saya sgt keras..dan bukan lembik!untuk time laki..especially nga urang xpnah aku jumpa n kenal dye..aku terharu n kesian sgt kat dye...
  11. Sayup jep..BILA aku pergI BS..dye da xmasak dah..hmm...mmber dye yang masok..huh! erghh,,se cam nk pgi jengok dye..tadi iyka da ajak..hmm..aku jawab kat ner..??KOTA ke??KOTA aku ly lagi nak pergi..lau JB..maty lah..xde uet..nk g JB lau IYKA teman smpai balik teratai ok gak aku nak..ni nnty blik ngan dak NURSING...xsemena2..aish..hmm..MAAP! bukan aku xnak pergi! ARI SABTU AHAD aku ade program INSANIAH...YANG subjek penting untuk ak grade nanti as IN DIPLOMA OFFICE MANAGEMENT usahasama UiTM

No comments:

Post a Comment