zwani.com myspace graphic comments

Saturday, March 12, 2011

KiSAH aku di HARI PERTAMA kua bersama kawan AKU! haha

setibanya aku bangun dari tdo..jam menunjukkan pukol11lebih..Hmm...okyh..aku mula menggapai bintang..haha..bukanlah gapai hp aku lah..huhu..plik2 jewp..sperti byasalah.hp saya mana ade sapa nak msg saya..call saya..huhu...lex ah saya xkesah..xkan mengharap urang msg saya...hehe..saya try lah call spe2 yg free ari nih..xpos msg..sbb saya nk pulang batch saya..hihi..apa yg saya ly uat..??huhu...ok lah sib bek FIK ada kan kat bp..huhu dari dye kat matriks dye..haha..BEST gak..akhirnya aku dapat gak kua ngan dye..tp senghal..emang xnk jalan ngan pempuan ea dye..??huhu..nk gak ajak ZAHIR sama ASSAN..huhhu..tersa berada di reunion BATCH PACIPIC AFTER SPM 2009..hahaha..kelakarnya..hehe..lex2 dah sibbek lah kan dye ada..lau xaku xdenya nak pulang batch jumpa KIWI...hihi..wahhh!1nmpaknya KIWI nak kembali pada Pacipic..KENAPA eak..??xserasi meeyh ngan PARKSON..??wahhh..xtawlah dye tuh..haha..byasalah kat PARSON ni feel dye smuenya cam kerek jewp aku se lah..tpi apapon2..dyurang punya hal masalh dyuwang..haha

....TEETTTT!!best plak ble date ngan mamat nih..TETIBE ajak tgk wayang..almaklumlah ASSAN keja MBO...HUHU..acam taw2 jewp assan uh eak ktowang nk p tgk movie!AKU WINDU KOWANG MASA KEJA NGAN KO!siyez...WINDU BILA LEPAK NGAN KOWANG..masa xmengiszinkan bila kena lepak ngan kowang even sekejap..tulah HASILNYA yewp..aku dapat jgak gaul ngan LAKI..even aku sekolah ngan pmpuan dulu..PAST spm bru aku dapat rasa macam tuh lah kan...xpe saya tak kisah..haha..YANG penting!! SAYA RASA NAK KEMBALI JADIK PACIPIC PROMOTER SPORT!kowang yg slalu tolong aku angkat barang...thanks..haha..terasa membuat REUNION..huhu.happy dapat nengok crte HIKAYAT MERONG MAHA WANGSA~best gler...walaupon crtenya kejap..hoho best gak 1st time yepp..kua ngan si FIKRI..smpai xsangka eak ktowang kua rini last minit!haha..terbekkk!!BJALAN NGAN LANCAR..haha..yg xly blah..sebelum tgk wayang ker selepas ker dye ni  asik nk g tmpat GAME..haha..sib bek GAME UH GAME KERETA bly aku layan..sempat gak ak snap PICT dye..huhu...APA2 PON thanks MY BFF<3 <3 <3..HUHU..best gak ah kua ngan ko!hahaha...ngan akuh2 pon dye xingat kan..??kan??haha..ok fine dear frend!haha
hihi..sempat ajewp saya snap masa MASOK TOILET PARKSON uh..hihi

No comments:

Post a Comment