zwani.com myspace graphic comments

Thursday, March 17, 2011

Saya benci dye!Saya Benci awak!!

 BUAT kali pertamanya saya tangisan semua ini untuk awak!  Saya bukan bahan untuk DIPERBODOHKAN! enough! saya bukan sesiapa ntuk awak...saya nak awak pergi dari idup saya..bukan sekadar sekarang..ko nak cakap malz layan akuh!sudah lah!!enough!! kau xperlu pon dalam idop aku..kau tuh sekadar bahan nak publisiti untuk dak2 kolej instedt ni!aku BENCI kau buat selama2nya! dan bukan semua orang ko boley perbodohkan dan bukan semua ko ly buat perempuan cair ngan ko! Mungkin ia sesuatu kebetulan untuk aku menitiskan air mata dan bukan itu sahaja..AKU DAH BOSAN kot ngan ko yang suka men2kan perasaan perempuan dan mungkin aku boleh anggap kau sebagai kawan aku dan aku berpikiran terbuka...tpi lau ko sekadar nak buat aku camnih bek xpayah! AKU RELA TIADA KUAR NGAN KAU! Aku akan terima segala KAWAN2 yang aku nasihatkan kat aku..alah takat kau nih..aku xkisah lah..selagi kau nak men2kan perasaan perempuan! Aku bukanlah untukmu! sebab aku akan pegang kata-kata aku kat kau bertempat di BORAK SANTAI!! enogh! takat mamt cam ko uh..takat leleh untuk perempuan2 yang berhingusan dan tagihkan kasih dan sayanag dari sorang lelaki...hehe..biarkan senyumku..menari di udara..biar semua tahu,..pemergian xmengakhiri CINTA....dimana letak syurga itu..aku xkisah lah..ALAH...lagi pon ko kawan aku jewp kot..huhu..lau kau past nih nak touch2 aku, sorie! TIME TU GAK AKU SOUND KO...puas kan..??ko ingat aku nih apa eak..??acam chi...aku cuma terkilan,,,dan aku nk sangat bagi tawu ko! AKU BUKAN SAPA2 BUAT KO..SO PAHAM2 Lah...JANGAN ANGGAP AKU PEREMPUAN LAIN YANG CUMA BAHAN KAU..plzzzzzzzzzzzz.....KO NAK PGI ..PGI LAH..aku xkesah lah!kau nk kawan ngan kwan2 aku pergi mam  la...kalo ko juz nak dengar n crite2 dari XGF ko..go on lah..kau dengar lah..aku xkesah pon...aku xkesah dye nak buruk2 kan aku..dan sehina2 aku..aku bukanlah HIPOKRIT...AKU BUKAN TYPES YANG PLAYERS! go on wif sombody else..takat ko nih  ngan satu pempuan takat 3bulan ko da borink!mungkin bende nih aku pnah katakan kat depan ko..mungkin kah di perutuskan ditegah jalan..mskikan terleraikan..mungkinkah kita akn berbeza harus...dan berakhirnya crita perCINTAAN..segalanya ketentuan TUHAN..thanks a lot! ko kadang2 care sal aku..but if you simpati ngan aku thanks a lot!kau jelah teman yang selalu memahami and aku share any story to u! AKU BERANI kerana BENAR..!! baru aku tawu skarang ko carik aku sebab ko nak buat xgf ko jelez dengan apa yang ko buat..aku baru nampak semua ini..alahai..xsangka kan..kitaidop kat dunia ni ade jewp benda yang buat kita percaya kat orang..tp aku xsehina cam uh..lau semua orang nak cakap pasal aku..aku nga laki tuh ini..sorry!1 AKU XPERNAH KACO LAKI ORANG...selalunya mereka2 yang datang kat aku...aku buakn sesiapa..tolong jangan buat aku cam nih! WALAUPON aku nih sekerdil dan xsehowt kowang semua..maapin jika aku berkawan ngan xbf kowang! AKU xtaw nak cakap cam ner..enough!! SAYA BUKAN BONEKA untuk KOWANG2 SEMUA KAUM ADAM nak carik bila bosan, sunyi..carik aku..bila xde orang len tuh semua..den bila hilang rasa itu, kowang akan tinggalkan aku gak..ak no hal..tpi dalam perspektif ini...saya xnak urang cop aku nih orang yang xbertamadun..YANG BURUKNYA SEMUANYA AKU..at least aku nih xpernah overnite..smue uh..BTOL kata kawan aku bila sekali kita da buat hal..smue orang akan attaack kita...aku taw xsemua orang kat dunia nih sempurna..tp kenap..??

KENAPA KAU BUAT AKU CAM NIH?

AKU XSUKA KAU!

AKU BENCI SIKAP PLAYERS KAU TUH!

AKU XSAMPAI HATI NAK LAYAN KAU NGAN BAIK!

SEBAB AKU KENAL KAU!

CUKUPLAH KAU MEMPERGUNAKAN PEREMPUAN2 KAT INSTEDT ini..UNTUK SEMUA ORANG KENAL KO!

AKU ULANG LAGI SEKALI! JANGAN KAU SENTUH AKU DAN DEKATI AKU PAST NI!

BILA KAU DAH LUDAH, JANGAN KAU JILAT BALIK!

AKU BUKAN SESIAP UNTUK SESIAPA!

AKU ADALAH AKU!~JANGAN SAMAKAN AKU NGAN PEREMPUAN2 YANG KAT CINI!

AKU SUSAH UNTUK DIDEKATI!

WELL DONE!

HAHAHA....
melalak pulak aku coretkan kat blog aku rini..hehe..kenapa eak..???Bila sekali aku tangiskan, panjang jugak kesedihan aku tangisan aku nak benti..hari ini memang aku SENSETIP giler..sejak MISS AIN~tengking saya n piat telinga saya pgi tadi..haha...

DIALOG PAGI TADI~

bla..bla..bla....KENAPA awak nangis,,,??
(MISS AIN)

NTAH...saya xtaw...
(AKU)

HEHE..dalam ati ntah ttebe nak tkuar..sentap dye tego saya..xtaw lah..saya bukaya ly urang tengking2 saya..hehe..bila kwan2 saya tanya, saya jawab cam uh..so...hehe..nangis sebab uat format report leftboubound yang salah uh..MEMANG2 doc proc1 KILLER PAPER..tu yang aku repeat uh..sapa amik kos OM ,..emang lah..ni baru doc proc 1..hmm..xtaw lah doc proc 2..Maty lah..ngan MISS NIZA..huh!

pegh..yang buat aku nanges tang tadi aku senstip sangat2 bila dye cakap cam uh..wa tros sentap!peghh....saya sakit ati ngan ko lah bengong!! kau ingat aku nih apa eak...??pegh..konon nak buat bisness..lau takat cipot ko bg komisyen kat ak...bek xpaya..not already we as a partner!wa ngan lue mmang xly jadik partner!sebab xbersepahaman! ASIK aku jewp dengar kata kau!BENCHI kuasa 3 KO TAW X??

DEN..HEHE..rini aku buat apa??haha.;.g dobi waktu ptang sebab baju da bnyak xbasuh..mana taknya..asik ujan macam mana ak nk idai..cahaya pon xda..cam ner lah tuh kan..??haha..den past g situ g tman iyka anta baju kat kdai swuh jahit..den aku pon g print doc proc yang tadi tu lah aku kena mara..buat balik semula..hehe..sejurus kmidian, saya pon g jasson nek bas instedt..hehe..jimat punya..hehe..pastu ape eak..?ha...shuping lah aku kat sana..cam2 aku mkn..wafer lah..air katira lah..haha..bedekah..sedap jewp..den

MISI UTAMA adalah BELI KIPAS ANGIN..HAHA..okyh lah harga asal 55.90..bermakna harga aku mintak awar rm50..hehe..SIB BEK AKU CAKAP AKU STUDENT..huhu..bek punya..haha..den ntah cam ne ntah kan aku pon release pening pale nak carik kat ner..okyh..yes!mlm ni aku xkepansan lagi..hehe..bly buat keja atas katil..huhu..weink2..suka2..

Sat agi plak aku nk g mana..??solat..den gerak ke B,S..huhu..

No comments:

Post a Comment