zwani.com myspace graphic comments

Saturday, March 26, 2011

HARI YANG MENIMBULKAN tanda tanya...

apakah sebenarnya...??saya kurang psti kenapa eak..??BELIAU DA XHIRAUKAN AKU LAGI...apakah semue ini..??ak smlm sentap gleer ngan dye..pagi2 aku call cam nih...sapa eak yang call dye..pegh..pagi2 da ade urang call dye..pegh...wa skit der...senyap plak tuh,..hey..subuh tadi xde pon kan dye nak angkat..pegh..past aku mengarang blog nih..bru dye call da..dye kata crite classmate dye call..okyh lah..i'm acppet pastu bla..blalalala...aku pon kua ngan si Mr. H..haha..giler ah..wa xpnah kelua ngan dye bgitu fun cam nih..haha GEMPAK gelak sakan..wa pon layan dye punya karoe..walaupon sore xsdap..apakan daya..huhu..part aku nyanyi lagu hati yang kau sakiti..emang best!hahaha..katanya..sore aku sdap..tercengang gak mamt uh dengar sore aku..almaklumlah bpe taun xdengar aku KAROE..hahaha..wa xly tahan..best gak lah dye tolong wujudkan power point kat lp ak..haha..SIOT JEWPP...MR. H bukan bf aku yew..JANGAN SALAH ANGGAP IF aku kua nga laki..semuanya kawan..AKU LOM COUPLE..k...AKU AKAN KAWAN NGAN SMUE laki...maap!nk aku,..masok meminang teros..haha..RM15 K kena ada..bru bapak aku accpept..haha..

xly blah..huhu..den past blik..aku aku pulak terjojol amik ak dalam keta..a'aala minah nih ade plak eak..hey..si  minah kechik tuh pon ade..hehe..bestnya lah kan..??kan..??haha...best aku usik dye dalam keta..haha PADAN MUKA dye kena buli ngan aku...xlama kmudian..aku pon TOUCH-UP SI kecik nih..jadik lah ia bgini..hehe








Lepas isya' aku pon begegas...hehe..buat kek marble...hehe...ngan rasa xsabar...pastu...hasilnya apa eak..??haha


hahahaha...past 45minit hasilnya..kek yang hangus..sebab mak aku kata avonya rosak..n xbtol..almaklumlah..avon murah..uhuk3...sedy ah..pnat aku buat...pastu HANGUS!UHUK3..TP sedap..lau pecah2 cam ne nak makan..??uhuk3..hanco kek nya..sdy..TRY AGAIN la aku past nih..ak se cam tleby pukol lah..hmmm...yang aku xly blah ari ni aku dapat berite mengatakan CIK B da ade blogg..hahaha..sjak ble dye nak ade blogg ni..??huhu..wekkk!!xly blah..xly blah..haha ayat xgfff dye kata nen insap baca blogg dye..huh...ade aku kesah..??YES!! aku bjaya...buang dye idop2 n xingin nak mik taw pasal dye past xgfff dye bg taw kat ak pasal dye..huhu

No comments:

Post a Comment