zwani.com myspace graphic comments

Sunday, March 27, 2011

KeJA kAhWIN KaK nOR ^_^...WAHHH!!pagi2,..da nk gerak eak...haha

setibanya aku bangun dari tdo..kemen liat lagi aku nak bgun pastu nak g mana...???g krja kawen lah..ape dah..ni lah..pagi2 mak da kejot swuh PATIN bangun..den aku siap2..gosok bju dlu yew..bru mandi..hehe...pegh..punyalah bingit aku ngah bsiap mak aku uh..hey..xpaham akuh..hmm nih lah saya pada rini pergi kerja kawin kat PT BILAL DALAM..huhu...dapat gak jumpa sdara aku iza...miss her!aisyah..wawa...iera..abg pan..abg jai..lagi...put..syafiq..pling aku miss atok akuh!!hehe

 nampak gelap yew pict saya yg nih ..masa uh saya kat dapur sedang menunggu mak saya!
 inilah putra!hihi...
 seronoknya melihat ikan berlegar2 di dalam aquarium
 ikan emas dibawa belayar...hehe
 hahaha...pungut tol nih...
 hahaha..ala kcik bin molek pengantin lelaki ini...alah comey..
 waktu makan berdamai
 sempat jugak bergambar bersama pak long saya!
 huhu..raja sehari....
sweet couple!!wink3

akhir kata inilah yang dapat saya coretkan...wahahhaha...malam nih part saya membuat kek batik pula untuk kawan2 saya di dorm sana..saya harap kek saya kali ini jadik lax yew..hmm..hampeh selepas membuat xperiment kek tuh..aku dapati kek batik koko aaku lagii sedap nyum3...hehe..ni lah pbzaan antara mereka....


 KEK BATIK MILO@COKLAT
  KEK BATIK KOKO

No comments:

Post a Comment