zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, March 22, 2011

Nasi LeMaK mArI ^_^

wahhh...chantek sikit..pagi2 lagi iyka dah kejot,,maty lah..subuh ke mana aku pon ke mana..ntahlah..sesudah itu..aku bergegas mandi..sejurus kemudian..aku pon mandy ngan lamanya..hehe..hajati ingin nak basuh baju tpi xtaw lah cam ne eak..xsempat la..hahaha..bly eak tekedek2 pkai tdung..pmpuan uh da bising dah..wa da takot dah lau dye marah..hmmm..xly blah..datang2 nk MASAK..bongok..hehe..pegh...umpama aku nih bibik kat umah dye kan..??kan..??ok fine...hahahaha...xpelah masak gak aku kat umah dye kan..??umah sapa...??MR.C wekkkk!!haha..xtaw msk nsi lemak..so try jep lah...hahaha..apa seyh,,xcukup bahan..apa nih..??wekkk!!pegh..xguna bwang putih masak nsi lemak..mak aku katalah kan..??lau xletak kolestrol der..mak aku kta lah..tu ha..yg mase uh...ya ALLAH penuh dengan cabaran..bahan2 xcukup..hmm..uhuk3...tpaksalah aku tnye mak mr.c kan..??hmm..maty lah..












 pegh..best gler..urang uh..pegh..best kan orang sakit kena ade urang suapkan kan,,..??hehehe...stakat suap no hal lah..hehe..bab pat tgn gne sudu yewp bly..hehe..da byasa dah kot suapkan bdak ke bayi..wink3..at least aku dapat lah kan layan uwang ngah skit 1st time kowt..tp lex ah..aku buat2 sporting..hmm...hihi..dalam  ati aku pon xsdar apa aku buat!dalam minda aku...AKU NAK MASAK! AKU SUKA MASAK! hehehe..xpelah..hmm..yumy3...den masa p kolej uh,,bapak dye yang anta g kolej..maplah cik..saya xly salam laki..hmm..MAAPLAH...kepada penghuni rumah iu yang lelaki......SAYA SEGAN PADA ALLAH..sbb saya da tahu hukum dah..hmm...MAAP..bagi spe2 trasa dri dye lelaki,,MAAP! SGT2...

Part bila nak tdo umah dye..sib bek aku xterjebak..hmmm..huh!until aku gado ngan kawan bek aku kan..??hmm..saya lex2 agi..aku pk panjang2 XMANIS...lah..hmmm..MAAP Lah..bukan apa..aku duet tinggal rm1 kowt..hmm...now topup pon mintak bapak aku..nk makan lua pon ade rm1 nk makan apa jewp..??cer cter..??hmm..at the end..aku bek gak ngn pmpuan uh..tang mana lah uh kan..??kan..??haha..aku lex jewp..buat cam byasa..lagipon lua ujan nk g B.S
MR.T ajak gak lepak kat sana..hmm..sib bek ah dye nk  blik sebb da grimis nak ujan..mamat uh bukan bly pon kan kena ujan ..jaga btol personality dye..hmmm..hampeh...

No comments:

Post a Comment