zwani.com myspace graphic comments

Monday, March 21, 2011

hati yang resah..part malam..pagi ntah pape2 MELAWAT orang sakit..

aduhhh!! PAGI2 lagi da nk g umah urang sakit kan..??haha..sib bek aku bangun subuh eak..pastu..??aku buat apa plak eak..??mandi  tros g umah mr.c...hahaha..nk datang tpi kan..xterdatang...hmm...hahahahah...sedyhlah jgak lah..tgk masa dye nak mandi uh...

heheh...akhirnya ktowang datang kelas bel lmbat..mak ai..dengan test listening masa uh..bapak ah..
well done! saya xsukalah kalo ade orang buat ati xsdp cam nih....huhu..lalalalalalala..saya sakit hati meyh...pegh...best gler lah past bel..DOC PROC xda...Bemakna...xdenya akuh ni kan..??kan..??hahaha..apa eak..??XDA kelas lah..sib bek lah kan...??kan...??hmmm...okyhlah...HAHAHAHA..rini MR. A burfday..huhu...apa eak...??sik call jewp..okyh..thanks lah kan..katanya semalam dye da smbut ngan aku kan..??hmmm..ok fine..i'm accept it...tp rini patotlah hati aku rasa xsedap kan2..??

huhuhuhhuu....wink3...saya xkesah...kalo orang nak cakap apa pon kan sal saya..cuma saya plik ngan perasaan saya masa nih lah..wa call dye, dye xangkat..hmmm...pegh..saya lex agi lah..dalam hati xsedap mana pon..enough!!lau awak besamanya..continue lah..past nih..xpelah..saya nak undur diri MAAP PERMISI...saya xnk awak uh dpermenkan ngann laki cam uh...OK...saya pantang seyh jumpa orang cam uh...hihi...banyak seyh...apa seyh yang berlaku..??aku se dpemenkan pleh pmenana sekutu2 yang xprofessional...OK..skang saya da nampak!ACtually! wa da nmpak da...sib bek lah kan wa...xtsangkot2...eleyh..takat awak kan..??xpe..saya lby rela korbankan prasaan2 marah nih untuk orang yg dpt bsama2 awak2..ok fine..now aku xtaw ATI AKU TTBE XSDAP..WELL DONE~tau kan prinsip saya...saya da malaz nk mik ati pasal orang2..bek saya pentingkan prasaan saya...welll! xsmue orang ly time...kan pe yg dye buat..enough!!

No comments:

Post a Comment