zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, March 29, 2011

bILA cinta ini...akan berputik..???

Sehinggakan rasa saya ingin menyangimu..tpi...ati terdetik ''KU INGIN KAMU"..cinta akan berputik tika malam menjadi siang jika 2hati bersua..tanpa drimu...jika aku bukanlah untukmu..terima kasih  atas layanan yang telah kau berikan selama ini..dari setiap detik ku melihat pergerakanmu dari jauh..apakan daya..saya hanya mampu mendengar..hehe..tetbe...hihi...walaupon malam menyala sepi..tpi bagiku..hiburanku adalah drimu...dan ku xpernah puas jika kau bersamaku..kerana drimu begiru berharga..hehe...Tika malam menjadi pagi..pagi yang sepi dibuai assignment admin dan ditemani aku sowang kawan baik saya dan abgnya...walaupon saya tersa dri saya adalah insan yang mampu untuk diriku bangkit..saya setia menunggumu saat terindah bila pagi tadi..aku memang xtido malam kerana buat ADMIN N GROUP MATH PROJECT! saat paling terdesak...maty lah..bmakna ak hanya smpai jam 6pgi dapat menyiapkan admin sam amath 2 soalan..lagi 8 soalan math aku buat jam 10pagi yew...wmang complicated..dasyat kan..??smpai xsempat nak update blog..hmm..aduhai....sambil3 lan aku pon msg lah sama si MR.C tuh kan..aish..ntah pape..ayat2 jiwang bgai kua..hakhakaha...dalam ati kecewa bersamanya dikala beliau sedang dimiliki...wink3...haha..lex ah lau takat couple tp jadi insan no 2 ade makna ker..??tika aku melihat wajahnya..bertutut denganya..aku rasakan lain dari yang len..terasa dri dihujani dengan ombak2 rindu tika aku melihat drinya swaktu aku melawatnya dari sakit yang menimpa drinya..sungguhpon aku xpasti jika beliau bukan dimiliki orang len...sudah tentu akan ku buka seluruh jiwa dan ragaku hanya untuknya meskipun umornya sudah larut malam..hahaha...hehe...terasa rindu saat semalam..wow!haha
      cute x..??hehe..chumelnya...anak sapa lah nih kan..??


      Sewaktu dan sebermulanya aku bersamanya di tengah..saat benak pemikiranku adakah aku nak time dye x..sedangkan dye ade gf yang xsetia...hmm..alahai..laki ker pempuan ker skang nih ade ke yang setia ...??cer cakap ngan aku..??CUMA AKU JEWP SETI PUNYA BAPAK..HEHE...kasihku hanya untuk drimu...

     Ku ingin engaku menjadi milikmu..dan aku kan berjanji dan ku hanya untuk drimu..pada ari ni tanggal lah sudah riwayat sahabatku yang bergelar kekasih..kenapa eak laki suka xsetia ngan laki..??aja plik..aku seramm jewp nih...sapalah aku nih kan..??hey..aku plak terasa dri ini..nak angen..sial jewp kan laki cam uh...hey...!!aku panas laki menduakan pempuan..KOWANG paham x..??memang aku maki hbis2 lau ade pasangan kekasih yang CURANG!!sebb pe eak aku cam uh..sebab aku ni setia...wow!UNTUNG sapa dapat aku nih..hehe...tp xbosan ker..??hehe..kes nih berlaku pada waktu malam..hehe







     Paling best sekali part yang aku blik dari kelas trun dri bas ke teratak TERATAI BUNGA INDAH...den aku pon ...ternampak lah segerombolan monyet....hehe...bestnya..terasa cam berada di ZOOO....pegh bly plak eak dye possing maut..aku apa lgi PHOTOGRAPER XBERTAULIAH kan..haha..

No comments:

Post a Comment