zwani.com myspace graphic comments

Saturday, March 5, 2011

i'm glad very happy...hmm..have a nice day!

Hari ni best xde kelaz..padahal ade..hehe...jeng3...wink3...saya suka sangat2...sbb jeng3..mari kita lihat..:

1. pagi2 xde klas tp enjoy lah kan...bilik gerakan terbaka..so xdpat diselamtkan kan?so...the solution makmal3 xly dgunakan sebab kawasan bilik gerakan berhampiran dengan birik gerakan..ish3..so..xlama kmudian ak menetap kat citu..laulu aku pon pulang..heheh..aku??nk tunggu lama3...ish..den balik umah tros siap2 nk g KOTA..ish3...sdy plak nyah..erghhh..xpe..ni lah program saya rini..sebnarnya memang nk bli tdung@syiria...den2...aku kuaq lah ngan dyuwang..thanks kowang dapat njoykan aku..padahal akhir3 nk blik se nk nanges kasot uh xdatang lagi...sian pakcik yg kt tminal bas aku merengek2 ne kasot aku uh..ish3...ni lah kepala GILER+SENGAL seyh...biru aja..xde pink..huh!den pegh..lemak seyh mamt nih..dye ingat aku ni sapa hah??sian ko mmbelkangi ktowang..bosan kan tgk pmpuan window shopimg~




sengal seyh...dak ni..erghhh!!

                       kena x??kena tak..??kena gelak lah...wekkk!!hihi

 ni lah dye dak iyka...hihi..


 picture dalam sukaneka...TERATAI CREW...pewwiittt!!
 Bosanya!!


akhirnya ktowang crew c1 dapat no.3 dalam pertandingan SUKANEKA TERATAI di INSTEDT lah...i love INSTEDT

No comments:

Post a Comment