zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, March 16, 2011

Saya Ingin Ucapkan~SAYA SUKA PADA dye!

For the end of this situation..aku rasa dye da xde apa2 nak share ngan aku..aku sedar aku nih sapa...yelah aku taw..ko rmai permepuan..but thats okeyh..mungkin aku suka kat ko...tp aku kan rasa hati ini kan beralah..sebab aku tawu kau xsuka aku..tentangdirimu aku maniusia tnpa cinta..hanya drimu yang bisa membalaz syurga di hatikul..aku ingin kau menjadi milikku..aku akan mencintaimu ...

tapi maaplah...for the end of that day..aku kemen kelam kabut wa bengang giler..ceo bru bagi keja untuk slide meeting sok...!!agh..tencen!!ngan doc proc nya lom siap..ngan ntah apa2 aku blurr ngan meeting sok....hmm...sesudahnya hari itu..aku mmg marah gler..smpai aku xtdo malam buat binatang uh..pegh..ngan kawan ak ntah apa2 jewp kan..huh!smpainya hati kan kau menkan pasaan aku.penat aku rushing..AKU INGAT ADE BENDE  YANG PENTING...pegh..menghampakan aku..aku kua rushing2 pastu ko buat muka SIAL ko eak..emang lah..erghhh..skit ati plak aku ngan ko..pastu ngan rushing2 aku blik..best gak lah..dpt men kucing ngan mereka..wakwak..hihi..suka sgt2..hehe..love sgt2 ngan tuceng..sib bek dye pndai amik ati akuh kan..hahah...huhu..tp dalam ati aku ak kowang semua xtahu...aku sebenarnya xsuka dye buat aku cam uh!OKEYH..AKU BUKAN BAHAN UNTUK KAU LAKUKAN SESUATU DAN TOLONGLAH PAHAM PERASAAN AKU..aku bukan sesiapa jangan buat aku cam nih..past pempuan tuh..pempuan nih..ait!!tolonglah...saya xsuka lah.jangan men2kan pasaan saya!!huh!sakit hati saya lah...awak!

No comments:

Post a Comment