zwani.com myspace graphic comments

Sunday, March 20, 2011

aktiviti pergi CS! HAHA...punya semangat aku bsiap sjak bangun subuh lagi aku tadi...haha

apa eak...??buat apa eak..??hihi...katanya nk g ospital sultan ismail..katanya nk tgk mr.c...wekkk!!haha...den..mse trun teksi..tak boleyh belah seyh..wa..jgak yang kena kan..??kan..??hmm...smpai ati..penat wa dressing lawa2 bgai..hmm...hampeh..lalu kan..??aku nek bas tingtong..sebab tiket bas dah hbis..haha..apa seyh...???hmm lau yew pon,,saya xkesah pon layak..P cs..jewp CITY SQUARE..HAHAHAHA..KOTA RAYA...

saya buat apa..??hehe...

BELI KASOT FABRIANO RICHO

 hehe...bli bju jubah..

pastu...bli apa eak..??bli shampoo...n bli apa eak...??bli mandian lah...

hehe..pastu mam ehem tentulah MC'd...WINK3...HIHI


bEST  wokk..!!hehe...haha saya blik ngan nek bas ting tong ngan penuh sesak ngan sardin.....hehe..ape lagi..bergesel2 lah plak..haha...

No comments:

Post a Comment