zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, March 9, 2011

saya NAK ketawa...macam2 berlaku rini..??apakah..??

Perlu banggalah kan dapat jumpa si PLAYERS tuh..huhu..wa xkesah der..huhu..yg wa...da kenal dye dah der..spe yg cair ngan dye..emang lah wa xtaw nak cakp pe dah kat lu..wa hanya mampu tersenyum..dan dye nmpak segan.lue xnsem pon der...wa..knal prangai lue..huhu...i like the way u play around wif feeling others people..hihi..saya xsangka..niat di hati nak jumpa saya kan..??pastu jumpa urang len..okyh saya xkesah awk!!huhu..wa..knal lue der..huhu..smue pempuan suka awak!tp wa bukan ca dyuwng sangat mudah cair ngan perempuan..hahahha..apa pon xbly..huhu..wa special sikit..wa xske ah cara lue..wa xkenan taw x..?tp hak lue..wa nek menyampah der..huhu..even lue kawan wa xnak lah kan..uwang2 cakap wa nih murah sangat jadik pmpuan..hahaha...siott!! aku kawan ngan lue bukan nak publisiti..wa kawan ngan lue sbb lue nk kawan ngan wa..wa xkesah..matlmat idop lue..??wa da taw..ALHAMDULILLAH! wa da kenal prangai lue..hihi..seb bek lue sgt bek kan..???kadang2 prangai lue cam cibai smpai wa nek nak maki lue..wa xtaw ah..wa xske ah cre lue yg players uh...maap wa kata..siyez wa xde agh..lagu "AKU XPERCAYA CINTA"..huhu..so di sini..aku da dapat taw dari sapa eak..tu..ha..dak kecik uh tangkap muat ngan xbf aku dlu..da tangkap muat..den dye blahhh...cam uh jewp..dari situ wa dapat pengajaran..lelaki cam uh kan lau  ada...hehe...aku mungkin jual mahal..sbb wa cukup semua..hihi..wa xnk lah uwang mmpergunakan aku untuk semua owang kenal dye..hmm..aku hanya mampu tersengeh!dye bukan sapa2 untuk sapa2 xpayah gado sbb dye k..?wa...meluat..haha..CUKUPLAH!
   ari ni aku xtaw lah kan..sjak ak gado ngan kwan bek aku uh..mr.t kata kwan yg btol2 stia kat aku..thanks!tp..susah der nk jumpa yg btol2 kawan...wa xtaw nk cakap apa dah der..penat lah asik2 gado eak..??wa xphamlah..hey...bly xkhidupan aku nih tenang jewp..xde onak duri melanda...hmmm...aku nk kehidupan yang sentiasa tenang...hey!TU LAH PASAL wa..mlz nk CINTA2 ni..hmmm...apa pon xbly!ble CINTA wa lurus sgt..hmm..ni lah lumrah urang kan..aku suka tnapa CINTA..negotible..warna2warni khidupan saya..adalah kehidupan bebas tnpa laki yang telah menjajah hati sya yang sudah terluka!SELAMAT TINGGAL CINTA!hati ku..akan terbuka bagi insan yang betul2 dijodohkan ngan aku...

No comments:

Post a Comment