zwani.com myspace graphic comments

Monday, March 7, 2011

CinTa yANG keMunGKINAN tak Pasti BUaTku!

SaYA takut untuk bagi tawu perasaan saya kat awak!SAYA TAWU..SAYA bodo jika saya mencintai awak..saya xdapat mengawal perasaan saya ni..dan saya sebenarnya suka awk!hahah..tp saya tawu awak cuma NAK MENKAN PERASAAN PEMPUAN KAT DUNIA NIH! hahaha..nsib bek akuh xde perasaan kat awak..sepenuhnya..saya cuma merasakan diri saya diperbodohkan oleh insan cam awak...sebab SAYA XKAN PERNAH TERIMA AWAK! selagi awak xubah dri awak...saya xkesah awk..but saya enjoy giler lepak der ngan awk..huh!Saya tawu types laki cam awk nih cuma nak menkan perasaan permepuan lagi2 yang cam saya nih kan..hahaha..lawak..xperlu lah lau awak se saya nih cuma bahan mainan awak..saya xsuka..hehe..buat apa saya sayang awak kan..??hahaha..waste my time..rami der pmpuan yg ske awak..sebb saya len dari ynag len sebb saya susah nk cair ngan awak..sbb saya da knal ngan awk..hahahah..dari mimik2 pertuturanmu...saya xkan terperangkap ngan awak..KITA STILL KAWAN smapai bila2..walaupon..saya teramik hati ngan pbuatan awak yg bodo2 uh!A'Alaa...CINTA MANUSIA XLY DBAHAGI2 KAN! HAHAHA..lue takat nk kwan ngan gua..nk bgi gua nme nek..xpayah lah..lue pk gua nih ade maruah k..JANGAN NK KAWAN NGAN GUA..buat tang bodo2...JANGAN AMIK KESEMPATAN KAT GUA der..gua xsuka der..ish kamu nih...awak xbek menkan perasaan pempuan..xpe der...sya xkan terkena ngan awak lah..hehehe..kau xpenah SIYEZ pon awk..hehehe..aku xkesah pon der..sebb ko kan HOWT..gua ni xde hot cam lue..so..up to u dear!

No comments:

Post a Comment