zwani.com myspace graphic comments

Sunday, March 6, 2011

FOR today! ENJOY xbapa NAK enjoy lah kat KESATRIA uh..TPI best 1ST event that i join

hmmm..KESAT WHAT HAPPEN..???aaghhh!!siyez..aku da xly bukak mata dah..ngan ak punya kulit sik terbakar jewp..huh!saya penat seyh..baru buat muka..da gelap..hbis evnt i malam ni..aish..ni yg xgemar nih..ala...

APA2 pon...past kesat aku DA HBIS..aku pon cepat2 nek bas tu pon..dye lalu kan..sib bek..kimat duit..hihi..den...aku pon..bergegas basuh baju..hihi..dan2 dan..hahaha..sib bek lah,. kan..da bis basuh bju dkat2 kol3..den study sikit  tang mata...ni nak sapau eye shadow cam ner..so ini lah hasil eye shadow yg saya buat untuk malm event nih...







apa2 pon..ni lah yg aku mampu buat...kononya..lah smokey eyes..hihi..sendiri make up..dressing sndrik..haha..smue sendiri lah cuma bag ngan selendang luar di taja oleh MR.c..thanks for giving me! ni lah hasilnya malam event tuh!








No comments:

Post a Comment