zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, February 9, 2011

SEhaRiaN hArI yaNG membosanKaN teTApi BAnYAk aKTiviTI~WEKKK!PeNGambILAN pHOto candid DAN ForMAL + gOTong-RoYOng MALam ARI!

WAH....!!setiba jewp aku bangun dari tdo...aku lihat jam menunjukkan kol 8...mak ai..subuh aku ke mana..??huhu..wekk akhirnya aku tekad kan azam bangun dari tido dan capai semua badan aku...untuk mengambil wuduk!alamak!kenapa meyh...??lambat bangun..aku bngun jewp tlihat wajah ADA..yg baru past mandi..hmmm..saya tdak tahu meyh...hmm...den smbg balik tdo..
    Setibanya saya berada disini..saya akan erus menyendiri..saya ske bsendri..saya nak makan...hmmm....den ak bangun stibanya mmber2 ku kejotkan aku dari tdo..hmm..apa lagi..ak dengan jalan thuyung-hayang mmbawa dri ke bilik air..dan mandi..tlihat mereka smue dah bsiap2 ade yg da mandi den ok lah...siap2 ak pling last kua dri dorm..huhu..pnyelah nk touch up...hehe..rini amik photo...da..





No comments:

Post a Comment