zwani.com myspace graphic comments

Sunday, February 20, 2011

aRi YaNG meleTihKan DaN aKU bErJAya MEneMPatKAn aKU daLAm 3 IN 1

hahaha...ape seyh..bngun...lambatnya..ak bangun..maty lah...ngat kol6 lagi..gupnya da nk kol8 alamak!!huh...DEN PE LAGI SIAP SEDIA G KESATRIA..ALAMAK!!BJU AKU LOM SIAP lagi gosok...dala...basah lagi..xkering lagi bju KESATRIA...hmm..hahaha..pe lagi aku iron lah..almak..tdung khalid ponxkereng..hehehe msti dye mara...nk uat cam ne eak...??hmm...says sorry..hmm...huh!hahaha...aku da  uat kputusan untuk g KESAT N MNTAK xCUSE AWL...sbb nk g tgk result tilawah..hmm..pe eak...??hehe..bestla akulah urang pertama yang buat FLYING FOX..huhu...best sgt2 se nak buat lagi...hahaha...i'M looser in TILAWAH,,,hahaha..aku xkesah..aku proud lah jgak ade lah wakil ushasama uitm menang...JOHAN...lets says now is not my rezeki bak kata ayah akuh..hehe..lez ah..ak msok bukan nak menang tp nk try to involve participate kat INSTEDT ni...hihi..ok lah...au kejar2 mak ai..huhu...dri KESATRIA...ke TERATAI jap..tukar baju den g DEWAN KEJORA..Pegh..SAYA telah kua dengan wang sebanyak RM6...HUH...hanya dengan aku mengisi masa aku dengan bnyak aktiviti ari ni..pegh...penat seyh..da blik lgi maulud..aku ke surau...den kol2 da nak g msk plak..huh!ntah pape jewp aktivitinya..
   NMPAK BLURR AGAKNYA aku jadi fasci..haha...ttbe eak..fasci plak eak aku mse tuh..??huhu...hahaha..ntah pape...blurr semacam jewp..pewitt..xpe layannn!!cam bdak2 jewp..lawak king!mlz aku nk pk kan blik time tu lah...hahaha kelakar sgt2 lah..hihi...pe ni..??men2 water colour..haha...da la taun past aku xpnah buat bnde tuh..hehe..sbb taun past aku cabut..hihi..cam ne tuh eak...??haha...bantai jewp..sib bek ade iyka..fai...n alynn...huhu...pegh..xnk penat plak eak time blik uh..hihi...
    balik2...da kne kmas tuh ini..buat gotong royong..huhu...huh!ngan kmas ni ha..kipas2...buang habuk..mmg xlean n clear aku kmas..sapu..smpah bwah2 katil..huh..tsumbat iddong aku...huh!elakkan aku ni kena elergic..hahaha..da kne kowt..mengganggu aku ngah buat keja...lipat kain..hmm..huhu!den mlm smbg lah aku lipat bju time uh..xnk pnat kan..hehe

No comments:

Post a Comment