zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, February 1, 2011

hari yang aku se nak demam Tapi Hepy dapat KAROE...huhu

apa jewp rini rmai customer...pagi2 datang keja da kene sound pkai kadut ni xbsia...agak lah..hmm..mana aku taw..minah si pkai skirt tu pon xnk ag sound aku...dalah seksi..udah2 le nk tego uwang..kang aku tego bab agma bru tawu..huh!geram...lagi 1 dala mak kepo...ak jaga kids ke gents ke..ske ak lah..g nyebok pasal aku knapa..agak lah..nope jelez..??arap lawa pnuh make up 5inchi..tp..mak dato' hmm..haram jadah seksi..ak ngatkan cini kopek manalah..katanya bru past bersalin..cam ni ke uwang bru past bsalin pkai seksi2 skirt xnk agi atas lutut...???sedangkan aurat pmpuan islam ngan pmpuan islam bwah lutut..ish kamu ni...ISLAM ke kristian..AMIK KAU!sal??JELEZ ke xde kasot weges cam aku nih...??XMAMPU KE Nak beli kasut VINCI cam aku nih..??sampai nk tego2 aku..agak agh~BRU nek pangkat da lebih cam manger...xpe2 cian suami dye..nti...kena tanggung dose dye..huh!hahaha..nobody in the world is not perfect~aku xtaw,..so awk nih kena memahami saya yurp..awk2..stuff awk ade yg jadi super agi..ade jewp pkai kasot terbukak depan??awk kan ske crik msalah kat saya...saya tawu saya chantek dan make up saya juga chantek rini..terima kasih yurp sebab tego saya..
   Saya memang lawa...haha.pe yg saya pkai semua lawa tu awk nk tego..sal??tgasa dri tu penek ker jelez tgk uwang tinggi..huhu..awak2...awk kena memahami..jgn carik msalah saya kat department gents ye...da nme sy kat kids...so bmakna..??awk tuh hah.patot yego uwang kai slippers...bukan kasot cam saya...nak compare ngan sya punya ksot  lagi up n formal compare uwang kai slippers getah tapi bertutup...agak lah yurp....saya always perfect in my personality..awk uh..jewp kero..SAYA SISWI OM~saya sentiasa menjaga status saya sebagai pelajar OM...maaplah ye..pasal awk jewp da berejam saya katakan,..
    Tang 2...saya terpaksalah mngorbankan rm4.90 semata1 nk bli stockin yurp...bgi sesapa nk bli stockin ngan saya past nih..silalah jumpa saya..saya bnyak stockin sbnrnya....hmm sib bek ak xbli kasot skali..hmmm..haruskah ker aku bli???hahaha..bazie jewp...dala penat plak..
hmm...rini mostluy aku jaga department gents...huh!syuk hbis...haha...ade yg gatal dok mngacau...huh!sabau jela..ye..nk lipatkan konon..tp xkemas gak..buat byepah adalah ae skumpulan laki2...poyo jewp...bli apa jewp..ku sangkakan dye yg bli..gupenya yg bnyak2 kawan dye beli..hmmm..hampeh!sebok tanya ade S x...HUH!ADA...xnk plak..gatal btol!HMM..tulah dugaan jaga gents ni yurp...hmmm..lau da 2 3x meround...apakah yurp...???emang dasar..hahah...huh!buat penat aku jewp follow u!but bukanya follow me!hmmm...
    Tang pling bset time rehat ly karoe..huh,..best gler da lme xnyanyi..akhirnya rehat kali ke 2 ak karoe puas2..huhu...lahu ptama time rehat ptama aku nyanyi LAGU hati yang kau sakiti...AGAKNYA SAPALAH KAN LAGU NI AKU TUJUKAN,...???huhu..spa ly jawab..??sapa ley jawb ly jadik pakwe akuh....??hahaha...tetibe..huhu..2nd round aku g karoe aku nyanyi lagu 1st.tanpa kekasihku...huhu..cam sedap kan???den 2nd..aku cam lupa...but last uh aku nyanyi lagu elegi sepi...emang real agh..hehe..bru dyuwang tercengang sikit jewp bila dengar aku nyanyi..huhu..sapa nk karoe ngan akuh...??i like...jum lah spe2 yg sudi ajak lah saya..kompom saya nk...hehe..tmbahan pula lau ade yg ajak saya tgk wayang..tegasa nk tgk wayang pulak...huh!kan best lau ade pakwe kan??hmm..ade pkwe ly tgk wayang..sme nk harapkan kawan sik keja...jewp manjang..bile jimy nk tgk wayang ngan aku..sha ke??bila kowang nk kua ngan aku>???kowang da lupa aku ea...??smpai ati kan...??poyo ritu ajak tgk wayang xtgk pon..sedy aku aw??aw??
    apa2 pon aku njoy rini...walupon aku demam mse time serve jewp...huhu..


   

No comments:

Post a Comment