zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, February 15, 2011

PeGi PaNtai di SEdELi...WINK3....AKTIVITI MALAM dI Delima~_~

sebangunya darui TIDO~JAM 730...DEN aku bgun dari tdo aku solat subuh..ak nengok rmai xbgun sbuh agi..hmmm...aku pon bergegas ke toilet..hmm...kat ua plak tuh toiletnya..so..aku pon amik smyang..mak cik tu tgk jewp ngan rmbut aku kusut masai kua dri umah uh untukk amik wudu'...alahai......kmudian aku slimutkan driku blik..dan aku plok teddy bear bsar tu..
    da bgun jewp dari tdo...dekat 1jam aku tdo...den ak bngun blik hehehe...bsuh muka gosok gigi...den mam plak sarapan pagi..tup2...aku plak ye yo'''o tros melekap kat tikar tsebut..hehe..walaupon xsbrapa hidangan sarapanya...aduyai...wink3...huhu..kesah plak aku..??ok lah..ade jewp alas perotnya..waduh2...kemas2...tup2 deme ajak g pntai..puyo..aku ape lagi..my fav place is actually kat tpi pntai...baeklah..tpi best lah...fotonya...smue ade...best sangat...sngat landai pntainya..huh..ape jewp yg ade,,.??hmm...ish2..ok lh..pjalanan yg dbri smunya hmpir sama jewp..yg pntg aku epy...ok lah...nlk upload..ntilah yew tunggu aku blik bp...xde wayar USB PLAK...hmm..sdy..nk pnjam smuenya cam xde jewp..sakit ati aku...erghh..tu yg aku skit ati...sbb dyuwang xnk bg ak pnjam seyh..ngan aku nak kemot..beklah kan..??ok...xde hal lah..hmm...
    bukan diriku seyh..untuk kemot..hahaha...sakitnya hati...if 1day aku xde kat kotai..bru kowang tawu..atas khilangan aku kan?kan?xpe...aku xkesah...hmm..agi 1..best lah gak past g pntai..aku siapkan assingment aku yg agak terbengkalai tuh..den after that ok lah...ngatkan nk biskan jwab smpai sequence hbis..hmm...segupa xpe... den aku pon mkn2...dalam makn2...ade 1hidangan raja dbrikan untukku..pewwiittt....apakah yew...??hmm...yum2..makanan exostic..hihi..kowang brani makan xbinatang ini..??


kmudian aku pon...hey..xsangka..ptg tuh dpan mam coktail plak ..bsama sumi yg mmber aku bgi...hehe..mentioned KAMI KAWAN sahaja...wekkk!!sdap plak lau ltak sumi tuh..aish...emang sdp jgak ble dimakan bsama keledek goreng...i like..huh..aku dok SEDELI mmg badan aku n pewot ak munchit ajewp...asik mam jewp..adoohai...den aku pon aku bergegas seyh mik smyang past mam..tkot kne tnggl plak...hehe...den ktowang blik...hahaha...bestnya..da blik da..sngat asyik pnglman berada di sedeli..huhu..dalam diam, ktowang pon balik...hihi...blik2 punya blik smpai kotai..hehe...smpai kotai gempar gempur telah mengatakan yg smue kne wajib trun delima..aish...ache gampang jewp..pastu tup2 tup...da kne past magrib g delima..fu yooo...kne dengar cramah agama...da al sok ade taste math..maty lah..huh!xsiap agi assignment math..huh!aja gler bnyak dol ak  buat tdi bru sparuh...huh..ape lah..blik2 da pnat...den nak buat ape nya..mampu makan..hehe..den iron bju..last skali update blog;...hihi

No comments:

Post a Comment