zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, February 15, 2011

Apa seyh..rini men lari2 0stel..dan pasaan2 ish2

alohai..bngun g klas bel..siapkan ape yg patot yew,..ape..??essays le bel..internet..sowang2 jewp ak buat dtmani lp..alamak!haiya..ok la ot bad..den bpe kerat jewp datang eak..ak pon xtawulah..ngan doc proc xde..waktu ptang,..pnyelah poyo ak nih..hahaha...ok lah.go on sit up...aku pon ye kan jewp..bly lex2 agi ptang uh..dyuwang ngah pk nak lari mna..aku xkesah pon..ok jewp kot lari mana2..mmg rushing hbis..kmas beg..huh!sabar jelah...kan..klam kabut ak lari...hahaha..katanya blik MERSING...tpinya blik sedeli lah plak..past mmbuat kptusan mse ke tminal..bas bloy rosak..aish..dasyat btoll...huh..sbar jewp lah ak..ngan bgitu...ttbe tenok ly call n msg datang..katanya nak bg sumi...alamak..aish...klakr jewp..ak ngat juz bg sumi...den bla jewp..den nk lepak2 jap..hahaha..xbest kan xde ika..hmm..ok la..lNTK KO lah..aish lama agi ker ko nak lepak ngan aku...alohai...ish2..lapo..pastu dye ly p ajak ak mam plak...aduhai...ok lah..ak ckp alo mam dkat2 ejwp..ok la no hal..dye nak blanja..last skali poyo jwp..kan?ajak tasik..aku ckp xnk..buat lau mak cik n pak cik bujie da smpai cam ne seyh???adoohai..maty la...hmm..at de end..ok lah dye xmam ngan ak..huh..ak xkesah n xheran pon..yg ak heran adalah time past ak dye g date nga dak NURSING plak..emang dasar..players lah..hahaha..lantak ko lah...yg aku mampu bwak untuk mak cik n pak cik bujie adalah..sumi yg tenok bgi..hakhak..klkar...ade manfaaat gak bwak manyak2 ni..heheh...asal sdap jewp as buah tgn ke sana..pe2 pon THANKS BANYAK2 KOWANG..hehe..sib bek dye bgi bnyak ALHAMDULILLAH! setibanya di situ...aku pon nek keta mereka...pjalanan ke sedeli mngmabil mse 1jam kowt..hahah..jalan punya bengkang bengkok ..ak bwak jewp kompom failed..mkn tgah jalan uwang...
   de end pada mlm..kami dsajikan mknan sardin..haha ..seganlah gak,.umah dye bsaw...dpatlah itowang 3bear..huhu...hehe..ak salah sowang di owner...fro the one bear..hihi...ok lah..pastu..agak best skli time nih lah aku bisakan mse aku ngan tngok tb..cte hantu..lastly da hbis cter gerun uh..aku pon msok blik dan tdo..carik punya line..kat sana emang xde line broadband..sdy..ok lah..hp ade,,ly gak un9 gb..de end for hari yang sbgai plarian..huhu

No comments:

Post a Comment