zwani.com myspace graphic comments

Friday, February 11, 2011

hari yang ntah pape jewp eak...???hmmm

huh,,,,stibanya aku bangun dari tdo..ade jewp subuh tnggal agi..ya allah..kwan aku ly tnye agi nk ckp ak nk smyang apa..??aduhai qada' subuh la..dri xsolat subuh langsong.huh!aku tawu mmg xly..tp xde alternatip len ak kene lah qada' DA ak xsadar..ish2...salah ker solat uh..??tolonglah jawab...
     Setibanya aku siap...aku l;ah uwang last kua n dapat bas lmbat..pe yg blaku..???adalah bly bas INSTEDT ly bnti KEJORA untuk ngundi..aku pon dok ngundi2..wahhhh!!dasyatnya! cam ni eak idop nya men undi2..hahaha...klakr meyh...
     PNAT AKUH...msok kelas BBM PON LY TERSENGGUT2 ak nih...sib bek past uh kelas uh di anjakkan dan dicepatkan stgah jam awal kua..huhu..bmakna blik tido...SETIBANYA di kamarku..ak blik cuma ade ak ngan ika jewp..haha...ape lagi jum baring DAN tido yokk..??huhu..tdo2 jewp ok lah go on...punyalah sedap kan tdo smpai 230 dari 11pg...mak ai...lama x...???hihi...hmm kmudian, aku pon msak mee ketam jap solat skjap den solat zoho..kmdian..g klas admin yg xsmpai 15minit..;pastu blik..dalam pjalan balik ada ker si bas NI bwak p KEJORA LAGI..Aku INGAT P B TAW RESULTNYA...gupanya tunggu smpai undi hbis kira..adiooyai..sdy meyh..huh!lewat rmai smue merungut...hmm..ok lah not so far so good...hmmm...ok lah..ape2 pon...thanks kan buat aku solat asar da nk ujong ke maghrib.hmm..buang msa aku jewp tnggu lam2 kat citu..hmmm...
 my fav teh tarik~huhu...

ikan bakar yg terkepak pula~huhu
 nasik paprik ala2 bentuk LOVE ~ye ke bntok LOVE..??persoalanya..THANKS CHEF BORAK SANTAI!huhu..
ikan bakar yg terkepak pula~huhu
Ni lah sajian kawanku iyka yang dye tempah awal~hmm
   
hahahaha....ok lah so far so good...malysia so howt but aku past solat maghrib ak ngaji dan hapal surah2 ustaz swuh baca....den kne baca 7x...hmm okk lah sgt tu kan....den past ak bis jewp baca..tgasa ati ak tnang dan jiwa ku pikirankyu tenang...hmmm...agi 1 de jewpkwan ak ptikaikan YG QALQALAH AKU bce camuh...da mmg style ak bce cam ni..adoohai..dye kata mkne ak bce da lari...aduhai...dye apa tawu meyh..??aku nih da mancam2 aku masok ptandingan MUSABAQAH AL-QURAN ...setakat ni..ak mngaji dengan berguru smpai aku lancar baca dan Qatam AK BLAJAR NGAJI ngan USTAZAH HABIBAH meyh...ak pnah msok tilawah tmpat ptama lagi..awat ko nk pertikaikan..??USTAZ aku pon sndri tnye ak blaja taranum NGAN SPA?aku jwab xde blaja ngan spe2...aku pnye bce ade Taranumm ker..?kadang2 lah sikit...hmm..aduhai..knapa eak soalan kawan aku cam uh..??Hmmmm..ok lah..any way pastu ak makan p BORAK SANTAI..setiba dsana...ada plak mamt uh nga dok bpacaran kat sne..haha..xplak ke bengang akuh...japp silap aku ker DYE??huhu..oklah not bad....BUT malaysia is so hot...huhu..

hehehe...akhirya..mlm uh aku chat gan CHEF uh dye sungguh marah ngan aku nga mamt uh lepak kat tmpt aku ...aish2..pe da~ktowag juz kwa jewp kot...hihi


,

No comments:

Post a Comment