zwani.com myspace graphic comments

Sunday, February 6, 2011

hmm...Saya XtAw Nak JaWaB psOalAn AwAk~

hahahaha...APA2 jewp bgayut ngan kawan2 aku smpai assignment ke mana...update blog pon kmana...adooyai..ish...pasal tadi dala sedyh meyh...hmm...SOK??ha...sok nk buat ape?BALIK lah ape lagi...huhu...pergh..spk msti aku rushing gler2 kan..dala badan aku nih penat..huh!NGAN assignment xciap..sok terkejar2 nk blik..beg berboyot2 huh!apa jewp blaku tadi kat tmpat keja??

     Hmm ntah pape jewp ak silent mood jewp..pegh sedap dan enak lau aku dapat tdo bwah kabinet uh..ish..syangnya supervisor ade kat citu..eleyh..dye duduk bisa meyh.???haha...ak susuk nk tgk2...ak msok lmbt nk tgk2..agklah aku p smyang...hmmm..awak kena mmhami workers2 nih lambat msok p solat..hmm saya bukan apa lah...tp saya mmperjelaskan..xpayah nk ehem3...hmmm lau awk se pandang select kat sayaa, awk xperlu tgk dari pnyampia crte,..bek awk knal dgn lby mndalam ngan saya k??saya xpaksa untuk awk knal saya...yg pnting...jgn mnilai ssowang dri pandangan uwang len..takot ditokok tambah...

    Sehubungan dengan itu,saya selaku pkja disitu slalu ambil phatian meyh tentang agama..huh!apa lah yang si bdak ni membebel pasal tudung2 meyh...???hmm...xsmue manusia yg perfect uh ok n de best,..adakalanya ade klemahanya...sama jugak lau kita skolah Agama mik sjil SMA..kita xpraktikkan buat jgak maksiat,..mngajr anak dara uwang buat keja koto uh xgna jgak kan..??xperlu ngata urang len...sdangkan dri xsperfect..perasan nak perfect tp hati busuk nk menkan pasaan pmpuan ade kat dnia ni...walaupon pmpuan uh xlawa mana...dye akan trme smntara stock ada...past da bosan akan tngglkan dan crik point sbb dye da dapat ape yg dye nak..hmmm...LAKI MOTIF DYE NAK PMPUAN ADALAH YG BAWAH...haha...pe pendapat kowang..??dan xperlu lah kan bgi taw smue orang meramal kaji perempuan yg bertudung macam tuh if dye penah merosakkan perempuan tersebut...hahaha..lawak seyh...LAKI SEBENARNYA YANG PERLU BIMBING WANITA BUKAN WANITA BIMBING LAKI...TQ~dengan ilmu yang tinggi tentang agama...jgn jadi JAHIL bila sudah tahu dan pengaruh sesowang untuk lakukanya...YA ALLAH..kau bukalah penglihatan..pntu hidayah kat bliau untuk berubah...kau berikanlah sepatutnya..balasan yang stimpal untuk urang2 yang sudah tahu smue itu tp dye xpraktikkan...KAU AMPUNI DOSE HAMBAMU YANG lagi teraniaya sejak beliau mnghadirkan dri...kau perluaskan minda HAMBAmu ni...

              Dalam diam...saya mmg xsangka meyh...urang yg berpendidikan agama ambil sjil skolah arab tinggi tapi still lakukan bnde yang lagho..dan mengapa??kenapa?apakah??cam ne ly jadik cam uh..??adakah pengaruh rakan sebaya....??sila jawab..ak xpaham.sejak aku mengenal dyuwang....aku xkan pnah pcaya URANG YG BERPENDIDIKAN AGAMA MEMPUNYAI SIJIL SKOLAH ARAB TINGGI..akan mnjadi sebek2 manusia...lagi2 dan walaupon yang bertudung labuh,..emangnya saaya xbpe gemar dan musykil dengan orang yg cam ni..TQ~

No comments:

Post a Comment