zwani.com myspace graphic comments

Sunday, February 20, 2011

hmm...PAGI2 da kena kejot!huh!

pegh...aku bngun jep..ade jewp..memkak swuh aku bngun mak ayam tepon!aish...erghh....spe lah swuh au kua lah plak..camnk buli kah..agak lah nk ajk aku datanglah umah aku bgi salam n msok jumpa aku...hmm..pe jewp..aku ngat dye nak ajak aku p jogging ke per..huh!gpenya p jb..pe lagi..dengar JB..aku da imagine CS...hahaha...gupenya p larkin jewp..huh!
   B4 that..aku ke sini...hihi..pewwiittt!!g desaru ~_~huhu...aku suka sangat2...
















kemudian jam 1ptg kami mnaiki bas ikan untuk ke teminal dan aku solat kat surau...dan aku p tman iyka ke jb..dye support katanya..time blik..??pkai gak ak duet sendri..huh!erghh...sabar jela ngan xde uaet..huh!...den aku pulang da nk maghrib..den ml aktiviti mkn magee sbb da xde uet...hmmmm..sbar je la..kan..nk mkn lua..uet tnggl rm1 je kot

No comments:

Post a Comment