zwani.com myspace graphic comments

Saturday, February 12, 2011

hari Paling Indah~_~ SESI luahan perasaan~wekkk!!

1st of all...i glad to ucapkan thanks 4 who bgi aku mknan slma aku sem2 nih...thanks kawan2 yg tlah buat aku hepy slama aku nih janda...wakwakwak..huhu..dengan kwan2 tersebutlah kesah yang aku xsunyi tanpa teman disisiku...sblm ni..kawan2 lah yg menerangi aku spanjang idop aku dan buat aku epy...slma nih khidupan aku xsemuram dahulu...hmm..atiku yang suram dan tangisan marhanis dahulu kini menjadi penuh keceriaan buat driku...kini aku nak buat pengakuan yang aku da mula tbkak ati ngan awak...wahai peminat saya...HAHAHA...majok lah awk yurp...tp kan saya akan simpan sgala point2..huhu..untuk betah awak!hahhaa...awk lom knal saya agi..hihi..dan jangan ingat semua pmpuan awk nk menkan yurp...hahaha..konon adik angkat lah kan...katalah adk angkt xpaya ckp customer agi ngan ktowang..agak2 lah yurp...awk ly buat xkan saya ly buat..??hihi..tgasa rindu plak hahahaha..huhu..knapakah dye??majok agi ker..??wekkk!!lex agh..aku xdmiliki oleh sapa2...saya lom kawen agi,,kawan??saya akan kawan ngan smue uwang bmakna...xde spe ly halang aku nak kwan ngan spe2...okyh...???hahaha..but aku rindu nak makan kat citu...hakhak...baru bpe ari eak.???knapa...ni lah nmenya kan nk men2kan pasaan customer..amik ati customer buat tuh ini...kan???elllow...??if aku jatuh ati pada ko skalipon...ak tawu n ak nk knal ngan ko lagi dalam ye..xpayah nk ngayat leby yewp..sbb bukan tu shaja aku slidik kau...hahahahhaa..mcam2..tp lupakanlah kalo ko nk men2kan pasaan aku kan??kan???soorriiee choi~_~lau takat kau nk buat dri kau hebat kat kwan2 ko..bek xpayah lah kan..smue pmpuan ko nk usha...den sme jewp kowt o lyan aku ngan kwan2 n customer2 pmpuan ko kat kdai mkn uh...hahahahha...sorie..aku bukan untuk dipermenkan..AKU ULANG LAGI SKALI...aku xkan time uwang tersebut slagi prangai dye yg buat aku xske like PLAYERS untuk tunjukkan pada2kawan ko...SORIE...SHUH!HIHI..walaupon....hihi...

No comments:

Post a Comment