zwani.com myspace graphic comments

Friday, February 18, 2011

Hari YANG PENUH ngantok ntah apae2..last minit dapat surah den MASUK TILAWAH AL-QURAN MLM NI JUGAK...

pergh....aja aku mangun tido jewp...ALAMAK!!SOLAT SUBUH AKU NTAH KE MANA kan??hmmm byasa lah tuh..kan dah aku kne marah sama bujie n dye swuh aku kunci jam..huh!ok bujir.lau aku kunci jam nti ade uwang tu kata aku memkak plak..alamak maty lah...hehe...dala tdo kol4pgi..huh...punyalah ajaib kan??kan??
 siot kan? ttbe huh..punya lewat aku tdo sbb pasal mamt tuh...ergh..ntah pape..mamat uh buat aku rimas..lex2 dah la...ergh...aku yg jadi mangsa smpai skang pnat yg amat..huh!tolonglah..dengan aku msok klas BBM mata aku dah nek stim xly  bukak da...nmpak eye shadow jewp  kot aku se..hahaha...smpai miss pon tego..hehe..den pnyelah padat klas ari khamis tu..maty lah...dengan aku bru nak daftar..huh...sudah skian lama kowt aku xmsok tilawah AL-QURAN...sib bek tdi are nip g taw procedure nya lau x..maty lah aku...hehe..xpelah..ngan pnuh tdak ikhkas aku nek hes jumpa abg wan..huh..best2...dapat jgak ak isi..dyuwang sue xcaya aku nk msuk..hmm..buat aku tdak bkyakinan...dengan ade iyka bru aku berkeyakinan...walau pe2 pon, ok pastu jmpalah aku ngan ustaz kacau...da de end...jumpa2 dapatlah surah AN-NUR..MAK AI...xnk agi pnjag kan?kan?hmmm....dalam kol3 tuh bru dapat  surah tuh...maty lah...huh!pastu dalam kol330 aku dapat g plak sana ok lah not bad,,hahaa...ade klas admin plak tuh..kat citu meyh...hmmm...dalam bpe kali jewp aku bce surah tuhh..?start kol6...past bis klas admin den mandi solat asr...gler kan..punyalah aku bce byasa jewp cam style hapazan..tup2..ok lah not bad lah...kol8 aku kne brada kat delima untuk pertandingan tilawah al-quran uh..hmm..ape da..bpe minit jewp kot..gerun jgak lah aku time tuh..smue mse kat blik khas bce taranum jewp...huh...ape dah...takot se cm nak nanges jewp...aku xtaw lah...nk buat ape eak mse tuh..nk buat taranum aku pndai kew??psolan..??hehe..ak mcg lah mak..ttbe nk btanding nih..xkan xbg taw mak..segan lha plak...mak kata bantai jewp..so aku bntai lah..xkesah lah...hmm..tbe giliran aku..huh!bcelah cam byasa dlu aku msok tilwah style dye..hehe..mse ayat ptama..aku nk bce cam ne eak..??huhu..slow dlu gne sore dalam..den lme2 sikit bru tinggi nada dye..cam byasalah..sib bek time pnutup tuh aku ok lah..ade cre sikit pnutup past dgar bnyik tok2..by microphone..huhu..hihi..alhamdulillah..suka sgt da siap..ak pon se ni ak buat men2..xpelah da cuba kan ngan xtaw ak sebat jewp taranum nya..aduhai..hehe...se ntah pape jewp kan..??so aku xperlu banggalah sangat ngan apa aku buat tadi..xbgus mne pon..

                                                   aku yang di atas stage^_^
                                       Saya nmpak kelihatan gementar dan cam nak nangis..hehe
 KISAH [ada polisteren makanan ni....bermula dari ktowang nek cafe aku nak g mam smue mknan a hbis bini abey cafe atas cakap..kemudian iyka ponn kol kwan dye swuh antar mknan...n order...wekk..sib bek dye chef kan??hehe...senanglah sikit...punyalah iyka order kan??hoho...lex2 ah....den mknan pon smpai..nilah hasilnya..siap love2 bgai...apakah ini..??hasil siapa ni yg buat untuk ak sama chef nya..??hahaha..kantoi...ekle...sah cam dak skola...tpi..apa2 pon..sedap gak ah nsi goreng kampung dye..haha..pegh..arge xnk plak eak kat atas nih berlove2..???ko ingat cinta aku ngan arga 3.50..agak lah der..huh!mau2 hrge hantaran aku 15 000 taw....depends pada aku smbg blaja pnjam ptptn ah...

No comments:

Post a Comment