zwani.com myspace graphic comments

Thursday, February 3, 2011

hoho~_~Apakah..??datang lewat meyh..??Mam KFC time rehat..??

huhu...setiba ku bangun dari tido..akk n mak aku kata da nk kol 11.45...saya xplak kelam kabut kan.??tp se cam relax jewp...sbb msok ptang..hahah..nek sempot aku dibuatnya nih..hahaha..rushing btol men lari2 nek counter trun counter..huhu...sib bek lah...aku dapt handle..best rini jaga gents lengang jewp..
   PART2 akk2 bum blik counter dapt kuih raya ngat dapat angpau meh da p umah esekutif ite..hmmm..ok jewp..xde keja..se nk nek atas buat keja...kena tunggu jewp promoter ite bis cek stock jewp..hmmm..ok lah i don't mine..hehehe..yang penting rhat kol6 KATANYA MMBER MAU BLANJA KFC~just follow..agal lama gak ak tunggu dye..hmm..ngat dapat ayam..dapat nugget ish..da lme xmam ayam meyh..?xpelah..makanan gak dapat alas perot smpai kol10..hmm..hihi..ttbe contact aku..den nk blanja...huhu,,plik2 lah dye rini..sik2 ngimbau pasal lama ak kenal dye mse ak rehat time keja PACIPIC dulu..ais nk usha..sik mentioned da staun eak kita kenal...hahaha APA KENA MNGENA...??nk usha jadi gf ke?PEGH..nak plak aku kan..not bad dak nya...tp dye cam segan2 silu meyh ngan akuh...ak lrx2 jewp lepak ngan dye...huhu..best gak td dapat jumpa kwan2 keja PACIPIC dulu heehe..nsem3..hoho..dak MBO..wekk!dye nmpak segan jewp..selalu lepak b2 lau kat PACIPIC ni skang da xdpt lepak ngan dye agi...td pon ade PROMOTER ak..hmm...ok lah kan??cam xske...je...PROMOTER aku..tp ak mmgg rindu kau der da lme xjmpe...AWAT la xdapat lepak ngan ko lme2 yewp...hoho ade jewp pat time sebelah muka cam ko..kembar..hehe..BEst giler...SAYANG geng!huhu..
             Malam plak akk2 smue promoter xde...tnggl pat time meyh..hmm ok lah ade jewp dak muke kmbar si dye kata..ada uwang suka ko..AK jawab YELAH uh..??HAHAAHA..aku ngah sebok..menyebok..!!AK MLZ NK LAYAN~dye ckp dak uh tuh suka kau!DYE NAK NO KO...agak2 aku nak bagi ker??ish..apa barang men no..skang men FB je dah...haha...ak jwab xde no tepon..SKANG men FB jewp..bedekah...uwang yang mintak lama aku xbgi..nk bagi..alah..dyuwang smue uh...mntak jwp..da dpt.BLA jewp......huhu..katanya KEDEKUT!hmm........ske aku lah..haha be gentle lah nk no ite..huhu...tU KE LELAKI??LEX AH...ko xknal aku...huhu...byasa2 dah lah...ala..xperlu rapat..xpntg pon..huhu..ak nih len..dri yg len

No comments:

Post a Comment