zwani.com myspace graphic comments

Sunday, February 13, 2011

hepy tadi dapat CAMPING kat tepi2 Sungai..huhu...go OM..go!dari asas typing skill,..terus keras MASOK DALAM HUTAN!

huhu...KESATRIA2..ari2 menadap KESATRIA yurp..smalam da blaj ikat2 tali..pEGH PERKARA PALING aku xgeti..huh...ape2 jewp..aku cuma tawu ikatal butterfly jewp...and sambungan2 tali tuh..apa da..huhu..sangat penat meyh ari ni...ape yurp aktiviti aku ari ni..???
   AGAK2 kowang lah aktiviti palinbg best ape lau dalam hutan...???hahaha..seindah seprti byasalah duk dalam utan camp..buat ape2 yg karot mngarot men pondok2 n masak2..hahaha..siapalah aku kan??wekkk!!best gler dapat men ngan cacing;..buat men dye..pgnag2..huhu..men masak2 tepung..hahaha..satay tepung meyh aku makan tadi..wekkk!!da lapo..mkn jewplah..hahaha...keseyhan tahap melanda kea ats driku..tp syok habis..hakhak..epy by pagi dan tgah hari drikan khemah..men api..men unggun api...aku se hepy gler...oohh cam tuh ea nk carik cacing ea...best sangat2...aku rase kesempitan bile start ptg..
    AGaknya pe tjadi apda akuh...???Ya Allah..khidupan aku smkin terseksa...bila da lme ak dok kat sini..knapa eak ia berlaku ke atas driku..???kesempitan wang berlaku pada aku...ak xtawulah pada aku,standard lah tuh if aku blanja 150 siap duet dobi actually...ni pon ak da pling cikai dah aku blanja...nk ikotkan...if it started from monday...is gonna be..rm105 aku mkn tmasok tiket blik bndar penawr..lets they all of u all imagine..paling cikai pon aku akan blanja 100...AKU XTAW ah cam ne agi nk buat parents ak paham...rm5 xckop kowt untuk ak toppup...terseksa doe idop aku cam ni..bek ak keja camnih...ni baru duet mkn..kakak ak bru call aku...dye yg akan tanggung ak b4 duet pt kua..agak lah..YA ALLAH...cubalah phAM...knapa dlu bly bgi ak 150..knapa plak skang can give 100...aku xphm..siyez aku dah cannot suffer like this...ak nk kja pat time...whatever work i want...i want work it!huh....knapa aku dok kat tmpt pluang pkjaan dye sngt tipis nk dapat??huh!dok kmpg mmg cam ni ea??ish pt ble ntah nk msok..hey~_~adakah pt tu wajib ade kalo msok ujung2 sem.??bek xpayah ade kan??kan??hmm...aku ske sangat msok INSTEDT ni...duet PT untuk cti sem yew...??bgus...skit ati ble XDE DUET,,,kemana ntah duetnya..hey...xpaham akuh...lau cam ni lah...smpai akhir sem aku punya pale kat utan...xkua2 cam dok dalam gua...sedyh aku tgk...huh...bly saya jadik gler amat2...sib bek lah kat cini ade pntai..hmm..busan gak aku dok kat cini...siyez akan ku redahi..sglanya..knapa eak awak bgini eak thadap saya wahai awak...??knpa eak???saya sdy kadang2 idop aku dari skola rendah smpai skang...hmm..aku ingat ble ak da diploma..khidupan aku xsama cam dlu...smunya brangan yewp kan..??smue nak baru kan2..??ha..manusia zaman skang nih..smue nak duet kua sikit kne ade duet..aish menchinya..khidupan ak cam skang xcam dlu..knapa eak..??xpaham aku eak..??whats happen eak..??

No comments:

Post a Comment