zwani.com myspace graphic comments

Sunday, January 16, 2011

WeEEE...hoho BalIk PeNaWAR~tIME tu LAh jUgAk i DapAT taWU yANg ASiNGMenT BEL lOM cIAP~

pAgI2 dA P shuping DI Pacipc MALL BATU PAHAT~hmm aku bli ape jewp kat sana..??haha....stock makanan lah..huhu..xkan shuping baju kowt..???wekkk!bnyak duet..??ayah bagi saya duet rm30 untuk shuping bli jajan...hmmm....akuh xkesah pon lau dapat rm30...yang penting akuh dapat beli bubur ayam instant bsama air kotak 2...wekk!!huhu..ckop pon...huhu..den aku pon buat persinggahan ke counter lama akuh..huhu..windu seyh sama jimy~hmmm...akuh rindu sama POWER PUFF GIRLS...WEKKK!!AKU ngat cam nak keja pat time jewp masa raya cina mesti nama aku dah black list dah..hmm I miss semua uh...uhuk3..please delivered me...wekkk!! aku nak crik duet...walau apa pon terjadi..ak nak tambah wang~

Nilah counter akuh sewaktu cuti sem1 aku keja~pewwwiiiiittt!!lawa x..???wekkk!!
NI lah kawan aku~yang aku prefered untuk p mall~she is my strenghness actually..aku ngat dapat jumpa dye...pegh aku dapat tawu bahawa..dye masok kol2..macam mana ak nk jmpa dye??sdangkan ak mmg nk jmpe dye dapatkan semangat dari beliau~hmm..uhuk3...tasya!!saya miss awak!!a'aala ni plak kenangan saya bersama kawan2 seperjuangan saya berada di pacpic..huhu





Masa pon tidak mengizinkan past ak melawat jimy kat counter, aku pon blah cam tuh jep..past tu aku pon meneruskan jam 1230tgah hari selepas puas bjalan sowang2 masa uh..??dan sesampai di rumah..aku packing2 barang dan jam 2.15 saya gerak ke bustand!

 DEn MSE PJALAN sangat xbesh~ntah pape~nek bas causewaylink xbesh~huh~xlena n xbisah akuh tido nek bas uh..dala kosi keras2 cusyen dye xbessh agh..hmm..i lby ske nek bas S& S~HMM...sdy...ak pon tahan jewp masa tdo~hmm

SeSUDAH SAMpai di LARKIN i PREFER to nek bas mara jam 5petang~Lastly..AKU dapat dari informer yang BEL KENE ANTA SOKKKK mse dalam bas~wekkk!! akamak!!lom ciap..hahaha..

Malam uh~aku menyiapkanya~wekkk!!Suku jewp kot ak siapkan..hoho...den telefon berbinyi..hihi..i xsangka yewp sudah sekian lama ite tdak connect i will prefer to connect u..hoho xsangka yuwp..ly call ngan dye cakap ngan dye...hmm..best lah jgak dapat cakap ngan imam muda...haha..kembar si mirul..huhu..thanks awak sebab sudi call n bual ngan saya~happening gler n thanks 4 ur advice!huhu...
   

2 comments:

  1. hard to read sry to say this....but ur wall nise =,=''''

    ReplyDelete
  2. Thankz bep...HOHO..nice..to me to...wekkk!!like..jangan lupa comment2 yurp

    ReplyDelete