zwani.com myspace graphic comments

Thursday, January 13, 2011

rIni..??Go to koTA~MEmBUat kEPUTUSAN sECaRa TiBA2

aku...???ARI yang paling keliru...hahaha...siapakah aku buat beliau...??buat mereka disekelilingku...kenapa aku terlampau baik sangat buat kowang sampai kowang pijak pala aku..??/says something...n don't judge by its cover~both of them didn't know who i'm..y don't u face to face with others someone datangkan masalah kat kau..??be gentle lah bep~3 3 hah kua debate..hahahaha...sebek2 aku..ak xpnah hipokrit kat kawan2 ak..xpenah ak lakukan kejahatan..,mengambil kesesmpatan semata2 untuk kepentingan diri...saja je kau buat masalah..bukan aku sorang kawan2 kau yang kawan ngan dye...tetapi banyak der...lue salah urang lah nak attack ak..ak msg call pon jarang ngan dye..agak agh~len agh ak ni doe 24hours gayot..mak ai agak lah~ok fine past ni ak da xde nak contact mamat uh kan..sbb ia mendatangkan masalah kat ak..xde hal...past ni dy kawan ngan sapa2 dye nak..ak xhalang pon..sebab dye bukan milikku...BUKAN KEKASIHKU...BUKAN TUNANGKU..DAN BUKAN SUAMIKU..agak lah~hahaha...if semua orang buat gossip ak ngan dye ada pape...agak lah ko se ak sowang ke kawan kau?ramai kot...ite kena pk lau ite sayangkan seseowang ko kena still going on ngan dye..bukan nak menkan pasaan..sbb kowang top kat cini kowang ley macam2 nk buat..ak idop bukan untuk menunjuk2 hebat ak dapat sesowang..tp idop ak skarang ni bukan lagi cam dulu nak lemah...Agak lah..prinsip ak skang..lau URANG BUAT AKU MAKE MASALAH KAT AKU,...bekali2 ganda ak ly bagi..ko pk ak nih lurus sangat sampai nak lutut ko...pk ah..??SKALI gue da hangen...lue xkenal sapa gua...SETAKAT nak musuh ngan kawan pasal member kawan ngan XBF sendri..agak lah...ak ada kaco idop ko ker??ko nak kaco idop ak?skati ak lah nk kua ngan saapa jumpa sapa...aduhai...ak kua pon bukan sengaja nak kua...pk lah..lue da besar..lue pandai pk kan mana bek dan mana buruk...lau SEKALI kau buat pape kat ak yang xda kaitan ngan ak nak melibatkan dri..JANGAN SAMPAI AKU LUDAH KAU! ko pk ak nih sediam2 ak nih xde pasaan..ko ingat ak xtaw agenda kowang ni semua..???agak agh der...lue bly pandang dan tatap mata gue..tp ko xpnah se apa ak se skang nih...doe???AKU SINGLE dipertikaikan..??AKU Couple lagilah kelaut ada jep urang len xnk tgk itowang bhagia..dan sering sabotaj..hey~hangen ak...ak se laman sosial nih kan makin memburukkan keadaan manusia pada zaman ini..buah2 mulut penyampai berita semua ada..pernah xkau bpk...??dri kau??STUDY kau..???bukanlah pasal urang len...sbb tu ak kadang2 malaz nak dengar bebelan..ngumpatan...akit tlinga ni...bnanah..YA ALLAH..lau urang uh ikhlas..jujur...bek dan bukan nak mempergunakan ite dye akan time seadanya..bukan terus mendiam dri..takat mamt uh..??kau nak suruh ak bla...itowang pon xkesah lau past ni nak lost contact..apa macam..??past ni itowang ly kawan ngan sapa2 yang itowang nk..."BUKAN aku je sowang kawan dye yang ada kat INSTEDT ni...belambak nyah~lagi2 pengaruh OMARBERTA nak kan kau uh.. dala...BODOH lah terus menerus bemuka2...agak agh..sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tangan jua...dan lagi situ ramai intake islam...


Hahaha....yang penting sekali semalam cam xmasok kuliah jewp...sebab xblaja apa2 aku se...haha..juz masok..nothing~pe2 pon okyhlah..but sgt frust ngan klas business..puny absemangat..lecturer xdatang...ish..hehe..xpelah pastu ak bergegas ke surau dan solat..after that ak nek bas..ade hikmahnya ak p surau compare tunggu bas..ALHAMDULILLAAH ak u sampai ostel...den nek atas tilam..wahhh!!! syok nye..selepas bapa minit berlalu..iyka sahabat balik...dye tanya ak sal ko nanges..??hehe..jawapanya lom lagi ak bg tahu kesebenarnya pada iyka..hehe..xtaw lah pe jawapanya..cuma menimbulkan ptanyaan ...kenapa??mengapa??mereka nak buat cam uh...??haha kan sal deme pon...smpai nak lempang2 aku..agak2 ah der...bukan ak sapa2 buat dri dye..ekle...haha...small matter jewp kot..ak ajak iyka kua...dari ostel..den iyka ajak ak teman dye p jumpa bf dye kat kota..


kemudian,..iyka pon scara tibe2 ajak aku kua..ak memang nak bnde uh lau ak da tencen stress tahap gaban..beliau memahami ak...kmudian kami bergegas mandi dan menunggu teksi dan bas...huh..bnyak gak liku2 masa nak pergi uh..bila pulang dah xde da liku2..straigh cut jewp...wakwakwak..hehe..Ketencenan aku mula2 hilang selepas ketemu pasangan kekasihnya..wekkk!!ayat xnk drumstic ag...huhu...klakar melihat telatah beliau makan pizza hut...haha..1st time makan pizza..haha..ak ni kali 3rd time makan pizza..huhu..pelik2 ak makan..haha..ntah pape2 jewp..ak lau bab makan xde nya nak tolak..ak smue makan xuma tolak batu ngan pasir jewp..wwweeee!haha...ak hepy walaupun sementara...haha...thanks iyka 4 pizza hut..aku xreti nak order..hoho...past makan pizza kami pon bjala2 di kawasan kota..ntah mana2 ntah..ni 1 st time ak se ak jalan2 kat kawasan kota uh..haha..1st time gak ak p pizza hut kat kota ni..wekkk!!ngatkan xde..hahaha...kelakar lah..ada jugak...pizzza hut..uhuk3..den kitowang mam ice cream sewaktu pejalanan ke bustand..hoho..



bAS kami bergerak dalam area 9.15..wow!kami balik dan smpai jam 10/15..huhu...ok lah da smpai dorm..sgala prob ilang den ak tros mencapai make up remover..cuci muka dan ambil wudu'..hahaha..den ak melihat mereka buat math..hoho.keco 1 dorm dengan pertanyaan aku pasal math...dan ak bergegas mencapai bku n latiihan math..hoho..den ak buat den dok mencari kawan2 yg ly ajar aku..but thanks my fwends sbb aja repeater ni..huhu...hoho...tulah kisah cerita aku pada hari yang ntah2 pape jewp..haha

No comments:

Post a Comment