zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, January 12, 2011

PeGh...ArI aPaKah INi..??xPaHAm AKUH..hmm~

ArI NI merupakan ari apa...???RINI  adalah bufday kawan2 ak termasuk xbf aku..hmm..xbf ak yang ke bapa pon ak xtaw lah..xpelah..walaupon dye xpnah nak ingat nk call saya xpelah sekadar say aberi dye wish kat fb..hmm..anyway yg ingat saya call maa bfday saya mengucapkan time kasih...siapakah urang tersebut...???perangai mereka berdua memang sama...altitute pon sama...siyez saya bly catogorize kan meraka addalah kembar..hihi...mereka berasal dari tempat yang sama. n pnah satu skolah dulu ngan mereka...okyh~time kasih mirul call saya!xpe saya xkesah....

pAGI ini aku buat apa eak....??aku..??aku g kuliah jam 1030 pagi..wow!sangat gelap meh...haha...tp i love lecturer yang aja saya math dulu..xcam lecturer yang dulu..i'm love miss sgt2..hihi...walaupun ak as a repeater...??dalam kegelapan pon iteowg akan terus belaja..pastu ada kelas ctu..wakwakwak...belaja tamadun islam...sungguh ngantok ak kat dalam kuliah tuh..past balik kuliah saya bergegas ke meeting OMEC..hmm..kemudian pula g dobi..wahhh lama sangat menunggu bas meh..lalu saya bersama iyka bergegas ke dobi..

                                          
apalah nasibku..??malam...actually semalam iyka da lme ajak ak makan kat borak santai n mentioned mknan kat ciry lebih banyak...apa lah yang jadik ari ni..??ak ye kan jep..hmm cuma ari ni ak xselesa sbb majo dak dorm ak mam kat citu..pelakuan aku terbatas~dan akuh xselesa~this my life~kenapa perbuatan aku juga terbatas sekiranya aku single...xpaham..kenapa mseti sekat2 aku,,,,lex ah der~semua urang ite kena kawan..ak xske bpuak2..tolonglah jangan sebab laki ite begini...aku xkesah pon semua uh...mention freinds adooyai...hahahaha...lau satu saat semua kwan2 yang berada di sekeliling kau uh berada di tempat aku yang sekarang nih..what do u all feel..??ak paham condition urang cam uh,..apalah sangat yang ada kat dye...???weyh...aku datang sana sebab ak memang nak makan kat borak santai...dye nak follow up to him lah...akuh paham perasaan kau...??actually sahabat boleh datang dan pergi..adooyai...jadilah diri yang sebenarnya dan bukan lah jadi insan yang bernama BUKAN  DIRIKU~aku hargai semua perbuatan kau yang close ngan ak..ak bukan nak menunjuk2 dan xda kes riak untuk ak berkawan ngan kau..ak kawan sekadar kau nak kawan ngan ak...going on..lau ko se ak ni bukan kawan terbaik..up to u... at least ak bukan hipo....ak dah penat ngan semua ni...Ya ALLAH ya tuhanku....salah kah ak berkawan mentioned kawan...??ak xda perasaan kat sapa2 pon skang nih..nak mencintai ker...shapa2 ker..??layanan yang dye brikan kat kawan2 permepuan dye sama jewp kot standard agh tuh...xpayah lah jelez bgai..bukan ak sowang kawan2 perempuan dye yang ada kat INSTEDT..setakat dye follow itowang juz nak tunaikan janji dye kat itowang..its ok..we all freinds...kenapa msti guide ak??aku ngan xbf kau ni KAWAN doe~past ni skati kau lah nak buat apa..??saya bukan hipo...saya ingin mencari sahabat yang betul2 dinamakan sahabat..siapakah gelangan beliau...??

                                        adakah ini sahabat sejati saya...??
       siapa beliau dalam idop saya...???erghhh..ni kawan saya k!       


        siapa mereka buat saya...?? siapa saya buat mereka pula??

                    siapa sebenarnya mereka buat saya sekarang ni..??

                    SIAPA SAHABAT SAYA YANG SEBENAR..???

No comments:

Post a Comment