zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, January 11, 2011

MaLaM Ni IYka Balik JUga AKHirnya~_~

  InILah iNSaN yANg PeRNah HADir DALam IDoP aku~hehe prasaan tersebut telah pon lenyap~FATIN SAYS:  saya xkan pernah kenal awak past awk buat saya cam ni! jangan carik saya jika awak xsesuci saya...xsejujur saya...xsesetia saya...saya xpenah kenal awak dan awk bukan sapa2 buat saya..jangan call n msg saya n jgn cuba jadik urang len~
  hihi..kini aku dah sInGle meh...wakwak..plik x..??azam taun baru~wekkkk!jgan tacaw saya agi past ni n carik saya sebab ati saya da tertutup ngan semua lelaki sebab awk menduakan saya dan awak juga mendustai saya! saya terlalu bek terima awk seadanya tetapi awk anggap saya macam sampah enough! saya xkan maapkan awak smpai bile2 itu janji saya awak dan saya akan terus pegang janji dan kata2 saya dahulu~ time kasih awak ''ceraikan saya ngan talak 3''~saya tulus mencintai awk!awak terlalu ego..dan awak manyak menkan perasaan pempuan..bila awak nak insap..??awak kata awak akan change bila awak dah dapat perempuan yang betul2 perfect..??mampukah awak??hah??urang yg sbek..setia dan tulus mencintai awk..awak xmampu jaga saya..apatah pempuan perfect tersebut..??waahhhh!besar sungguh cita2 awk...saya xkesah pon..lau awak xde dalam idop saya...tapi kawan2 saya ada...saya baru sedar awk sekadar nak men2kan saya...saya dah bagi awk peluang banyak kali...tpi awktinggalkan saya jgak!saya menchi awk...saya akan pegang kata2 kakak saya yg jgn mudah nk memaafkan urang!saya sedih jgak awk buat saya cam ni...xpe saya da dapt bukti yang kukuh dan ia telah membuktikan kesemua PERANGAI JAHAT awak uh...sbb saya berani menjadi DETECTIVE CONAN dan saya telah ketemu semua bukti2 yang kukuh untuk awak boleh pergi dari idop saya~hanya untuk awak jewp sowang..haha...xkesah lah ada hikmah disebalik xcident yang membelenggu dri awak taun past~saya ingat kejadian tersebut...awak sedarlah kesalahan dan musibah yang melanda dri awak uh..??hahaha...akhirnya doa hambamu YA ALLAH telah dimakbulkan~saya suka keadaan skarang..da xpayah pk pasal awak yg slalu curangi saya!saya sukakan kawan2 saya...merekalah yang boleh membahagiakan saya...awak hanya insan yang buat saya tangiskan sepanjang saya brada di sem1 dan sebb awak saya repeat paper!saya xbisa fokus dalam stdy sebab awk slalu carik point nak buat saya sdy dan nangis...awak jahat!xpe..saya baik..PEREMPUAN BAIK ADALAH UNTUK LELAKI YANG BAIK..perempuan yang jahat jewp yang layak untuk awak!
 Inilah sahabat saya~iyka fana...walaupon...banyak liku-liku dan dugaan ak ngan ika lalui masa awal aku msok sem2 ni...susah skang ite nak pcaya kwan yang btol3 ite ly caya..siapa sebenarnya kawan yang betul2 kawan saya?yang boleh terima saya seadanya..SAYA SAYANGKAN KAWAN SAYA! sampai ati awk xbalik2 kan pi jb tinggalkan saya sowang2 kat dorm~uhuk3...majok nan saya! saya paham pasaan awak!saya terasa dri saya terasing bila xde awak kat dorm ni..masa saya p mc'd saya teringatkan awak...awak da makan ke lom..??masa ritu...tp saya call awak xangkat...xpe saya paham situasi awk!xpe awk!! u always in my mind~saya teringat awak sowang jewp kawan kat kolej ite ni yang sanggup kua ngan ite masa cuti sem ari tuh walaupon awk uwang melaka dan saya sebok keja jaga barangan power puff gurlz!! saya suka pict power puff gurlz ni yang awk tagged kat saya masa cuti sem 1 ritu...thanks awak sebab awak xbalik esok pagi...uhuk3..awak...??bila nak hbis gayut awk???malam ni saya tidow ngan awk..smlm...tulat saya tdo sowang2..

No comments:

Post a Comment