zwani.com myspace graphic comments

Monday, January 17, 2011

SeNiN~ARi AKU yang sANGAT rUSHIng unTUk pERgi KE kuLIAH~

apa jewp RINI yang berlaku..??tanya diri tentang cinta?tentang saya?perlu ker cinta..??hahaha...kelakarlah rini...kelam kabut pgi kuliah..malam jewp p borak santai makan lua~hmm...pe jewp ak makan dalam keadaan xsemena2 dalam keadaan hujan~gelora rindu...turut mengasyikkan membuatkan aku tertanya2...apakah?mengapakah??aku terasa aku terasing buat dirinya~walau apa pon yang terjadi..aku ttap sayang kawan aku!walaupun beliau xnk tegur ngan aku ker bgurau senda ngan ak..thanks anggap n fitnah ak cam uh agi...walupon..aku dimaki..dicaci disndir..ak tetap redha...ak ALHAMDULILLAH~walaupon ati aku sering dsakiti dan kowang pulaukan akuh..ak xkesah pon...seandainya hati kau tetap nk jauh dariku up to u~xkesah lah..memang sakit hati ble roomate aku hyang dulu sindir aku ckp ak itu ni..tp dye xsddar dan xtaw crte sebenar~uhuk3..walau apa pon yang terjadi aku tetap sayang kawan aku..ak xpnah buang ko dari kawan ak walaupon akuh ni sakitkan ati kau..??kau yang buat dri ko uh sakit ati ngan ak..lex ah..hmm...sudah~

Huhu pAGI2 aku dah kne siapakan n sambung buat essays myself yang terbengkalai dan sangat rushing ak membuatnya..hmm..saya  xkesah...haha..padahal kesah rushing tpaksa pinjam nana punya ak lom mandi ag deme da mandi da siap ak bru terkedek2 p mandi..include aku pon meerushing kan dri mandi dan bsiap..hoho...betapa hampanya hatiku setelah mendapat tahu kelas BEL xda..weekkk!!ISH..BERTUAH BTOL...ish skit ati pon ade..pnat2 ak rushing buat BEL xde plak MR.SOLA datang..pegh...xkesah lah ak un dah hantar kat kecik..huhu...

PEgh~HEHE...kelas doc proc pon  trut ada..bikin gue panas jewp..miss bebel2..huhu..ttbe tlpon ak brbnyi dalam kelas...acam sial jewp..aish...bunyik lau sedap xpe gak..ak tlupa nk silent kan..haha..almaklumlah bz sangat kan...??smpai xtaw nk silent n tuka lagu best2..hmm

Ok lah not bad...den akuh pon tercontact xbf ak yang lama~sudahlah..ak pon xseniat nk contact dye..dak iyka ni ttbe jewp..nk call 3G ngan sapa2..huh...bikin panas jewp lyan mamt uh until midinite..huh~nsem bly tahan..haha...muka cam nabil dah bliau skarang~uhuk3...So, I prefer to be myself~huh

No comments:

Post a Comment