zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, January 18, 2011

AkU sAYANg KAU Lah~_~..TP dalam masa YANG sAMa AKU cINTAKAn URANG LEN..HAHAHA..apakah??

Uhuk3....sayang EBY..??sayang ker..wekkk!!SAYA xda pape nGAN AWK..HOHO...apakah sebenarnya saya buat dirinya..??AKU sayang kau..haha..1 masa yang sama aku mencintai orang len..huhu..siapakah drinya...??teeeetttt..!!huhu...wekk!aku xkesah lau konak pgi dari idop aku..thanks to be my fwends..i'm start to falling in love u actually...hahaha..btol ker...??semua cam xcaya..hahaha..ak takot kalo uwang anggap aku nih  apa lah plak...weekkkk!haha aku siyez ngan sapa skang nih..??ish smue bese2...xda yg best pon dan btol3 ak syang..hehe..kureng kpastian lah apakah yang wujud dalam ati akuh..??kowang nak tawu x apa..??aku??AKU SINGLE..AKU NAK STUDY...AK NAK UPDATE KAN DIRI AKU...AK NAK BEATYFULKAN HARIAN AKU BERAMA KETENANGAN...hehe...apakah itu semua..??


Salah xaku jatuh hati pada seseorang..??salah ker kau serius ngan aku..??haha..cam ne ak memang nak SINGLE..sapa sebenarnya yang betul2 aku ada perasaan skang nih...??cuba cakap..??akuh ni suka dye tapi dalam 1 masa yang sama aku xly lafazkan..dan xbisa bkata2 tentang cinta..MENCARI CINTA SEJATI AMAT SUKAR UNTUK DICARI...bila aku da bcerita tentang cinta...HABISLAH fb aku smue post tentang cinta..haha..geli seyh..apa ni cinta2..?? wait! sapa yang bertakhta dhatiku...aku pelik eak..ble beliau nak kat aku..aku xnk kat uwang uh~plik2..ble ak nk beliau dye xnak..susah lah..dan itu bukan dinamakan jodoh~haha...tkot gak lau kual mahal nti dye balaz dendam blik kat ite..ish...xbek jep...

Pagi ni g kelas pagi2..pagi2 ade BEL NGANTOK seyh..hoho..btahanlah aku smpai ke ptang ..Bel kene present kat depan agak ah..huhu speak but i read on my statement ..ish..haha..fast bebenaw i talk..hihi..laju cam keta api...apa2 jewp ak mrepek present..hmm...ntahla..dpat markah bapa jewp tuh..huh!so tired~

alamak!!KELAS admin plak pastu jam 1230...wekkk!!miss xmasok just amik kdatangan..tetapi...bla cam uh n burn jep klas uh..so..??hampa bwak buku setebal sbuah TAFSIR AL-QURAN...hmmm..den aku lepak2 n tdo2 kat surau..haha. best tdo  walaupon xnyenyak...pastu ak p plak klas MATH...mak au...haus++ lapo..uhuk3..how meh..??blaja lah aku dalam keadaan ngantok..i prefer muself to duduk depan...hmm...i am as repeaters..must realize..xta kna tnya lecturer past nih ak xnk takot2 jumpa miss n malz2 nk tanya.huh...thanks MISS math..hoho..siapakah..??krana mmberi tunjuk ajr yg bgus buat kani,,,

pAST BLIK KELAS anta bju p dobi..pastu ak buat apa jewp eak..??ak anta dri ak ke cafe..sbb da lapo sgt..hoho...ari ni nsi bujang meh aku makan...haha..xkesah lah yang pnting aku nih not bad dalam perot seangn nk g mkn..ye makan.lau xye duduj jewo ak kat situ~huh,,,
la...baru ingat sokk ade quiz math tp ak xprefer sgt..juz buat 2 soalan jewpp..huh cam susah jep..lex2 target ak nak 100%..haha yakinkah ak u ly dapt mark cam uh...??


Jam 10.00 ak nek cafe lgi..ngeteh sbntar...pastu ak plak on9 smbil...haha...stdy xbapa pon ak nih..hmm..still lex2 jewp..bg lah aku ptunjuk~ok awk bye~saya nak tido  xtahan ni...senya ckop smpai dsini saja sok...saya nk ada quiz nk bgn pai den stdy math okyh..bye  I COW DLU...huhu...thanks bg spe pembaca blog saya..haha...ada kew yang baaca blog aku..???huhu

No comments:

Post a Comment