zwani.com myspace graphic comments

Friday, January 14, 2011

CoME bAcK tO bP agaIn~Pe yg ADa Kat bp..???WEKKK!! privacy~

ToDAY MOST of all my freinds balik kampung meh...aku pon dengan membuat keputusan last mint pon nak jgak blik..sebab uet ak tinggal rm21 JEWP...xkan nak menanggung smpai sok..??cukupkah..??uet makan xder..huh,,alangkah bestnya kalau aku ni dok nan pamily~bukan ostel..huh..BILE ak nak hbis graduate in diploma OFFICE MANAGMENT?sedy senya pagi tadi..Kesedihan tahap gaban bila terdengar gaji lpas dip stkat 900lby..lau pointer aku rendah mse akhirsem nti msti suahkan.apa yang aku nak sampaikan adalah...AKU BERTEKAD DAN BERAZAM UNTUK CONTINUE ON MY DEGREE AS OFFICE MANAGEMENT IN CUSTOMER SERVICE~sedyh gak bila dengar tadi..lau takat dip gaji cam uh..bek ak troskan keja PACIPIC jadi promoter...gaji sama jgak dalam 900 lebuh lau OT dapat 1000 lebih...manalah cukup..nak bg mak lagi..lau da keja..1000 untuk ak sowang jewp emang xckop..
 
 Ngan perasaan hampa dan dalam ati turut berkata-kata yang bek ak keja lau cam uh...??until nek pangkat.. 
 Pagi tadi ak p kuliah..hoho mula2 klas doc proc..kelas repeat uh..hoho...apa jewp ak ly buat kat klas uh just typing skill..den bdak2 OM go jmpe dady mujizat..wekk!1hahaha..kata2nya membuat ku terlena dan terbuai dengan tido...haha..
kmudian kami bergegas ke kelas BEL..wah...??apakah BEL??Mestilah BI..sgt complicated keadaan bila nak dbg kumpulan..hmm lagi2 aku ni?sapa lah nk kumpulan ngan aku..??hmm..ak ni pasif jewp..banyak kali ak kne saiko ngan bujie..ekele..ak mmg susah nak gaul ngan laki..apatah lagi aku ni kan PEMALU yelah.bukan senang2 aku nak campo laki..hehe..akhirnya ak pon 1gp ngan bujie...juju dan iyka..for bi...so SWEAt...4 ME..ergh..ak xkesah..yg aku focus now on project yang bakal sama2 ite buat nanti..Both of them blurr include me..??apakah yang nak kena buat ni...is it debating..??pAST bis kelas..kononya nak blik cepat..so...??we both with iyka take a cap..
den..ak lega sikit salah sowang dari mereka da tegur aku..ak sayangkan dye..iaitu nono..walaupon beliau nak sepak ak..lau 1 ari ak xbcakap ngan dye emang xsah...ak xde pon nak crik msalah ngan dye..so jgn dsebabkan 1 person in her geng dyuwang nak boikot..dyuwang ly pk antara bek dan buruk..jangan disebabkan nila setitik..rosak susu sebelanga,..saya xpenah nak crik masalah kat dyuwang..buat ape yg len nak bmusuh ngan ak..xtegur ak..just coz her fweds dyuwang nk blame ak..salah aku ker jumpa mamat uh..??at least ak bukan jenis kawan makan kawan..mempergunakan kawan2 ak..ak jnis kawan ngan smuea urang..SAYA XPIHAK MANA2...saya xpernah nak babitkan masalah ni..msalah ni bukan berpunca dari saya ngan kwan2 yg trut block saya uh..saya xkesah pon lau kowang nak kawan ye kawan xnk dah...ak xpenah nak carik msalah ngan kowang..kowang yg timbul msalah skang nih...solve ur problem..LAU batu2 api yang menimbulkan fitnah..uh??ak xtaw nk buat cam ne k..kowang pon da tawu ak types cam ne kan??ak xkan start dulu selagi jantan uh xmulakan..ok?i'll hope kowang understand apa yang nk try smpaikan..

WALAUPUN aku idop seburr ni..ak ade perasaan..KORANG nak musuh ngan aku just a small matter,,just u think...SALAH AKU KE??cuba KOWANG PK balik...??YE saya akui saya terlampau baik ngan semua urang..JANGAN SEBAB KEBAIKAN yang aku buat kat KOWANG kowang nk amik kesempatan..SUCH AS pinjam barang2 aku..ak xkesah kowang nak pinjam..TP u all kena pk ak xsjahat mana..xselokek mana pon..nk bg pinjam..kowang nk gunakan ak sbgai PINJAMAN untuk on9..u silap lau u all nk kawan ngan ak sbb ak complete ngan semua uh...AK taw mostly nk kawan nga ak bab bnde uh..ite kena kawan ngan urang bukan sebab harta yang die ada..ite kena pk..sama ada bnde uh baik untuk ite @ jahat...OK LA...kowang pinjam barang ak..ak xpnah berbunyik pon..lau kowang rosakkan of course bunyik..let's says dye pinjam barang akuh perlu ker dye bermusuhan ngan ak?A'ala..lue xbertegur ngan gue pastu pinjam barang aku mse uh..??what they all think about u..??ERGHHH....jangan sombong bodoh...KO tawu silap ko..so ko kena BANGKIT..bukan lah nk ignore bgai..small matter nak jadi musuh..okyh...tu masa petang lah..kemudian ak pon rushing2 bersiap untuk balik ngan iyka~aku balik bp den iyka balik KL...


Hmm...kami kua ostel jewp..bas  INSTEDT dah ade..syok habis..xpaya call cap..huh...selamat duet aku..den tepat pada masanya..bas MARA LINER menghala ke KOTA turut ada.. den kami nek bas cusewaylink..hoho...adelah 1 makcik ni..punya lah keco..hihi xbek jewp..dye ngata kwan saya kembang..panasati saya..haha..tawulah cucu cicit dye lawa~dye dok bcrite..hmm..endon gupenya makcik ni asal..emang lawa mak cik ni..spatotnya ak ly gelar dye nenek..hihi..xmengapalah..nmpak muda kan..hmm..dye cterlah dari A to Z cite menantu dye ada 2uwang kat Malaysia..hmm..hoho..anknya pon skali keja kat Malaysia..den crtainlah iye..ak ni berat molot dan ak mampu bkata hmm~n hmm..hihi..bedekah jewp..ak hanya mampu memuji...wakwak..baru ak se best bila kawen mix ngara..kaya raya deyh..past ni ak nak carik pakwek endon lah..haha..ak nak crik yg nsem2 yg keja kat endon..huhu..lau aku laki da lme ak crik yg endon..hmm..tp mstilah nk lawa2..n bereducation...huhu..thats my taste!hahahahaha..best..semua tepat pada masanya...Well~WE xske lambat2..HOHO...i'll hope so..bas dah sampai~HMM...like3.den aku amik bas jam 6..iyka pula amik bas jam530...bnyak betul cite aku tentang kawan2 ak kat blog ni..hmm..sesampai di LARKIN..aku pon xtaw..stegah jam agi nak buat apa eak..??selalunya sampai LARKIN..aku dating jap..hoho..xpon dating lama2...HAHAHA..skang ak ly dating ngan IYKA jewp..hmm..sib bek kepala sama ''KAKI BERJALAN''..hoho...ak se antara banyak kawan2 aku...ak ly masok ngan dye..kua sama2..best lah!

Sewaktu dalam bas..hahaha...ak mampu menidorkan dri walaupun sebelahku ada mamt nsem..huhu..okyh lah..nsem tp loghat cam uwang timur..xmo lah bkata2..hihi padahal ada hati nk ckp bicara..wekkkK!!aku bukan pempuan cam uh..hahaha..lex ah~past ni da xjmpe dah lagi...hahaha...xpayah ingt sal dye..wewe...pegh sedp giler tdo dalam bas..hmm...DEN ak sadar jewp ak brada di pt raja..haha,,ingatkan da smpai..hmm...aku pon tros tidi dan tdo~weeekkkk!pelah nsib aku kan..??hmm..sesampai dirumah jam 830 malam..aku mampu buat dirumah adalah un9..un9 dan update blog..makan dok dalam bilikjewp...rasa priavasi..ok lah uh...haha...den jam bapa ntah ak membadak~awal btol ak membadk rini..hmmm~

No comments:

Post a Comment