zwani.com myspace graphic comments

Monday, January 10, 2011

TimE 4 wEkEnd iN dESArU~mIsS dEsArU ^_^

ice cream time ^_^

sweet time~love this photo very much!uhuk3

sayang dye!

mau x..??

like memakai topi..market kah..??haha



 fatin rara nono
PadA tAnGgAl 9HB JANUARY 2011 aku g desaru bsama sahabatku~best sangat senya!saya rindu desaru..pict yg diatas ni ialah kawan2ku yg amat ak syangi..hihi...sayang ker..??mereka lah yg brada disampingku tika ak susah dan senang!thanks dear~
I lOVe mY fReINDS!

tIMe AKU kat cini...ak rasa sedih ada..walaupun hati ini banyak dugaan kekasih hati yang hilang di dunia aku ini...wakwakwak...geli jewp haha...aku mlz nak cter sal dye..hoho..lex agh..ite ni idop bukan untuk dri dye..haha...aku sayang ke insan bernama MUHAMAD NUR HAKIM BIN MOHD ALI~ahaks ak xkesah lah kau nk pgi dari idop ak..hehe...huhu...xperlah...haha..muke nsem xper gak..huhu..muka ak yg sechantek ini slayknya bek untuk laki yg sehensem dan stylo..hihi..sambungan di len hari crite ini~



No comments:

Post a Comment