zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, January 19, 2011

UhUk3...aKu sE cAm PeLIK jewP rini BiLA dI bOrAk SaNtaI~Hmm...aPaKah...??

HAHAHAHA....wekkk!!rini aku bangun subuh ok jewp xda hal jewp...wekkk tepat kol7 baru bngun...den memabdak semula..haha...den tsadar jam kol 9 aku tgk jam akuh..huh...sdy lah se...apa jewp..smuenya boring..apa dah..pack giler kelas cam xde rehat~huh!

Pagi tuh ada kelas math..pegh xnk plak jiwa aku kaco..huhu..asal ler ak tgasa cam miss aja laju sngt nih..aku pon terkedek2 nk jwab soalan math uh...??hmm..anehnya wak..!!sib bek miss memahami saya loading untuk memahamkanya..hahaha..nk kire guna calculator pon xgeti nak tekan...apa da~huhu....at least ak blajar math smpai paham..hoho mlm uh pon ak xbuat latihanye jgak..huhu..

Pastu aku p masok kelas ctu..mak ai ngantok seyh..depan ustaz pon aku ly tdo..haha..hmm...den aku pon..haha..da xtahan ak pon membadak..smpai ustaz perli akuh..tp biarlah...


Pegh xnk pack plack past kelas ctu g admin..mak ai...ak ngat straight xde gape..hmm sib bek bly solat..pegh..buat ak cuak jewp..huh..masok kelas admin..haha..best sgt style madam uh aja..da la lawa cam raja fara...hmm..sweet sgt mse dye ckp...i like!!wekkk...<3 <3 <3...huhu...ade plak ak ni ly focus pe dye ckp..sebb teruja pnye pasal..huhu...

hahaha...pastuh aku pon blik...dengan balik3 ngan cam uh..ak pon lepak!!

pastu mlm plak ak lepak2 kat borak santai~xsangka plak hehe..ade ker ak gah lepak2 kat citu ade ker mamt ni nak bad2 ngan mamt2 kat citu sapa dapat usha aku...dye bg rm10~BUTHO LAH...aku kesah plak..mamat cam uh layak kah nk menganali akuh lau ada niat xbek...ko ingat aku nih apa pmpuan murahan~senang2 dapat dan tinggalkan aku...BOLEH MAM AGH JANTAN CAM UH!!ELAKKAN aku KENTOT SAMA dye jewp..HUH!ada plak kod rahsia dy bagi kat atas meja makan ak ngn iyka ritu~ak mmng nk msokkan dalam dustbin jewp tp xde dustbin lah...hmm...semampu aku masok kat dalam pinggan jewp..huhu..haha...KOD RAHSIA konon~wekkk!!akuh xpnah dan xkan dan xpnah kesah pon ngan mamat2 kat cini..HeLlO..???AkU ni SusAH SGT nk kEnaL2 agi DAH~hmm...



No comments:

Post a Comment