zwani.com myspace graphic comments

Saturday, January 22, 2011

abSeiLiNG hUhu..???apakh..??hihi..best ker...best3..best akulah UraNG PeRTAMA nanGEs Kowt MASA nK tURun uH...??hihi




 kAMI terpAKASA melihat mereka yang sedang menurunkan dri dari menara~gerun pon ada...cam2 aksi ada..hahaha...ak xsangka plak kan aku nih XCITED SGT2 nk buat~AKHIRNYA:hasil boleh TANGISAN DALAM PENURUNAN sebb xtaw nk twun cam ne..hehe..BUDGET JIWA KENTAL..WEKKK!!
 eH...aloo...cam ne nak trun nih..??wekk!!alo..xkan nak lepaskan tgn plak..??nti jatuh cam ne..DALAM MUTIARAKU berjurai2 menuruni di pipiku yang mongel..hahaha
 YeS~SETELAH lama lah jugak akuh kena dengki ngan abang2 fasci kat atas uh...sedyh agh gak~uhuk3...knapa lah ly dye punya tali uh dye tsalah pasang...wekk!!aloo...den ly dye ckp dye lom jmpa batch akuh yang PENAKUT...NANGIS~SIOT JEWP...huh!jahat..kan dah amik kau!Mutiara aku dah jatuh!
 BeSTnya...Tpi SAL tgantung talinya ni..??aloo...deme siaplah...nk take video..sedyh meh..uhuk3..alo..akak nih nakpa meh pegang tali bwah uh..??
mAcAM tINGGI plak ak se lau tengok gambau dari bwah nih~aish

pEtANG punya lah ENAK gua tidoq..huhu until asar gue bangun...den SOLAT ASAR pastu OKLAH...den
akuh un9 jewp manjang..hahaha..until midnite...

BEst gak chat ngan sowang minah nih..agak2 SIAPA yurp dye..??ELL..??whose..??emang pantang nenek moyang saya aw..huh..sapa2 jewp dy uh nk taw pasal n msalah sy..emang but0 lah..haha..well da cheb0k chit chat,ak p0n nek cafe s0wg2..hmm ashik bt0l mam..but 0k la xsdap..haha..bsama..air teh ais..yum3..ak p0n xhbs mam..hmm..al0kisah crte aku rini ngan tdak spent time wif iyka 1 ari sbb beliau skang brada DI jb..blik jb katakan~hmmm tinggalah aku makan seowang dri disini~wekkk!!

No comments:

Post a Comment