zwani.com myspace graphic comments

Friday, January 21, 2011

RiNi cam ARI reLAX2 jewp...ARI DUDUK dalam Dorm JEWP~

aWak~AKU TELAT LAGI deyh bangun...wekkk!!penat pnye pasal xbolyh bangun kowt..hoho tdo lambat sebab mmg dah xbisa tdo kowt..hehe..sgt rushing ak mnyiapkan dri..gupenya pagi uh ak mmg da la ngan toilet rmai uwang ..celaks btol dak ni lmbt mandi..huh!sib bek lah aku pnya kelas 9.30 poyo jewp...akata 8.30..ini bmakna ak tdak telat lagi walaupon bas yang aku nek dah penuh~

HOho APA lagi..aku pon melabuhkan punggung aku lalu swuh ika jaga beg ak n ak nak p melabur..huh!da siap2 melabuh uh..bas tepat pada masanya..tegasa pijaw plak kan..??hmm...den aku naik bas..hmm..ngantoknya kan tnggu klas jam 930.huh!



huhu...dalam keadaan kelas yang mengantukkan dengan doc proc pc xly blah jewp...asal xbfungsi...hmm...den ak pon tnye miss ain cam ne nk print slip result sem1 ni...hmmm....huh! sib bek miss bgi solutionya...the solution is aku p jumpa madam nurul~WEKK!!huhu..so aku sampaikan kat mmber aku yang len...den sesampai di c.c..aku dapat kod rahsia dari deme setelah mereka jumpa madam..huhu..kod rahsia nya adalah membuka laman web rahsia~haha,..


uhuk3..wekkk!!den saya pulang...den buat apa..??past print slip daftrar sbjct sama si result exam..huhu..past jewp pada si nana n beberd...anta kan skali..den aku ngan ika begegas balik umah nek bas...

dan past balik uh..syok habis..kelas ptang xda...apa lagi...membadak ler jawapanya..huhu...wekkk!!enak n nyeyak btol akuh tdo..huh..aku se tdo uh adalah lbih enak dari tido malam..hehe..sbb..????malam aku xtido selena cam ni...!!huhu..

mALAM AKTIVITINYA pa ntah..??hoho..past solat magrib aku plak bgegas ke cafe bli telur dadar dicincang halus..huhu...ak ok jewp...wekkk!! aku panskan air dalam heater lagi..pastu masak bubur instant~emnag enak bila dimakan ngan telur dadar~huhu..wekkk!!nyum3..sedap..cam bubur btol2..haha...

Kemdudian aku pon mam2..den solat isyak den buat math..hahaha...buat 2soalan jewp da nk stop continue update blog and UN9..PEGH AK SE BNDE2 NI SMUE menghayalkan lah..apa da~wekkk!!huhuhu...apa dah~huhu...sdy se...ble aku tersangkot dengan menda NI...YA ALLAH~semOGA allah dapat mEMBRI AKU PETUNJUK KE JALAN yang benar...hehe...den lepak cafe ngeteh2 jap..huhu..apa jewp ada eak,,haha..lepak bsama on9 fb..huhu..sesuai sngt lah uh...hehehe..until air teh tarik ak tumpah si air ni di permukaan hp slide kesayangan aku...huh!celaks...aiman nih..call2 ika..huh!bergetar2 meja nih~hmm...hoho...akuh apa agi...se nak ngarok pon ade..huh! ika nya p order makanan..hmmm..hihi...tp ak steady jewp..uhuk3..sib bek agh...ika order sky jus..

hehehe..ttbe mak ayam post im chat nak pnjam suar cek..huhu...huhu,,,bual pnya bual kat im chat..lama gak ak nk trun dari bukit cafe nih...huhu..akhirnya dekat kol 11 xsilap past bateri lp ak ni mampos~hihi..aku pon trun..huhu...wekk!!dapat gak ak release kan tencen..hoho...

balik ostel ALAMAK!!terlupa plak nak blikan air zila uh..aish..huh! hehe..the end is ak sambung un9 balik..haha dengan xmnyiapakan n smbg math ak..ak update blog aku yang nih..hoho

No comments:

Post a Comment