zwani.com myspace graphic comments

Thursday, April 7, 2011

SAYA SAyang awak BUAT selamanya boleyh..??


hahahaha...xxly blah..wa bangun2 rini buat apa..??apa lagi..mak ai...terlelap..punya smangat dan cita2 saya nak bace bbm...grrr..bangun tido semala jewp wa on jewp sport light wa n pgi jewp pastu wa buat nota sikit..pastu smbg tdo balik..hehehe...apa lah..risalah blom baca..seb bek sikit2 jewp yang masok..ALHAMDULILLAH LAH..soalan xdelah susah sangat..hehe..pastu..yes!!proc doc...dtebalikkan jadik kelas apa..???hehehe...doc proc xde...wink3...ly sambung buat keja admin yang belambak smalam uh..hampir aku nak ngamokk uh...hey..patotlah aku rasa panas haty jewp..nk marah..nanges...rupanya...aku da dapat jawapanya dah..hmm..tadi mamt uh bagui tawu..hihi..PATOTLAH..NAK ANGEN AKU DIBUATNYA MASA UH...hehe..cam ade jodoh plak aku ngan dye uh eak..hey..lemau...masak2...HEHE... hmm...susah lah..SAYA rasa lau da malz nak cakap dah..hey..pelik bin ajaib..KENAPA eak..??kita asik perlu jaga perasaan kawan saya..?grrrr...sedangkan dye XPAHAM...suruh KITA DENGAN ORANG TUH...tpi dalam hakikatnya dye JELEZ... TU xkena..ni xkena..hey..SENGAJA JEWP..buat owan len nakjaga aty dye...grr....saya...xpaham..CAM NE eak..>>_<<dalam aty pegh..kita xtaw lah kan..cam ner..grrr...sabar jewp lah..

 hmm...ni lah assignment ADMIN SAYA!
 ni ha..hey...dri semalam xsiap2





Tadi aku da kena sound dak2 da plak sound aku crte sa dye..wa pon taw..wa da terasa sjak semalam kowt..grr..sik2 IKOT RENTAK DYE...grrr..saba jewp lah..part tadi...hmmm....best gler..mam masakan MY LOVELY...???WHO...wink3..ahak2...lau sapa2 taw dye sapa mesti bangga..tpi pada aku..AKU XSHOW OFF...yang pminat saya sowang CHEF! aku mula jatuh hati kepadamu..setelah kau kata cinta padaku..hehe...best nya lau KITOWANG COUPLE..hahaha..wa xnk COUPLE..WINK2..masalah der...huhu..well done!! SAYA PON XPAHAM..SAYA da kenapa ade sowang uh xbagi say acouple ngan dye..sbb takot saya KONGKONG DYE..hey..dye bly plak kongkong saya kan..??kan..??grrr.....plzzz..u bly buat saya pon bly buatlah...grr...SEMUA ORANG ADE PASAAN....EVEN kawan sekalipon..grr...lemau...hey...love sangat masakan dye..hahaha..katanya dye masak dengan penuh kasih sayang..grrr...tetibe..sdap lah gak..haha...lme gak saya lepak kat kdai dye uh..grr....best sangat dapat date past uh....hihi..SAYANG AWAK LEBY!!<3...HAHAHAHA.. 
kami da kew COUPLE...ntahlah nakk!!hey...wa pon xpaham..huhu..sok balik!!WINK3..MSTY RINDU AWAK!!THANKS AWAK MASAKAN AWAK SO SEDAPPP GLER..XPNAH SAYA RASA MASAKAN YANG CAM NIH!! I LOVE U!!
THANKS AWAK!uhuk3..sedap sangat2

hahaha...I;M LOVE IN IT!

No comments:

Post a Comment