zwani.com myspace graphic comments

Saturday, April 2, 2011

hari yang menanyakan tentang apa itu INSANIAH..??




cerita tentang saya kali ini adalah mengisahkan pergi ke prohram insanih..pegh...wa xly blah yang part tgok ceramah nih..hey ngan aku bangun lambat 745 der wa bangun pagi..heheheheh..cam ne ak ly xsdar n owang kjot mse subuh uh..??mmg xsedar pon yang aku daat tawu yang aku nih kena gerak kol830...hehehe..gosok baju punya lah lambat kan..hehe..mandi apatah lagi...hehehehe... hihi..den wa kua sib bek lah dapat sempat nek bas..nestlah..jimat gak lagi duet aku kan...dari nek cap..hihi...sejurus kemudian, aku pon nek bas..hehe..kemen suka lagi aku malkan kan..lapo punya pasal..zup2...hihi...wa da xly blh dah...nih hmm...teringat plak..wa da tnggal solat pastu kan..hey..xtaw dah tnggal apa...ni smue gara2 main bola tampar jew...ish.....sedy btol..hmm...pu yaw meyh..lau aku nih cam ni...pegh...BOLA TAMPAR...xnampak..ker wa nih...hey da la kaki bangku nak men..hehe..for the 1st i'm play the ball i saw they play..hmmm...kelaka lah awak nih...men bola semalam sampai kena amik dalam longkang...hehehe...for the 1st time aku dapat agh gak belajar ni men2..pegh bengang encik selamat mengata i'm as an om gurlz play softball...hmm..hehehe...tmasok crte part yang ari tuh tuh plak...hehehehe..wll done!saya mengikuti serta menjalani program insanih..ari ni dpatlah makan nasi lemak..hehe..pastu..nasi ptang ayam masak sambal ea..??ohhhh...pastu b4 makan tgah ari..aku men;ah dan membawa ank2 kucing ke bwah starbuck..hihi..CUKA-CUKI men anak kucing..hehe...

Kemudian aku pulak g  umah MR.C..pegh..wa punya lah takot plus cuak sebab aku nih bukanlah spe2 kan gado ke majok ker...??hey..wa malz der nak ami taw smue uh...SAYA penat lah..SAYA benci...banyak sangat dalam hati dye...hey..wa sentap tahap gaban,,,wa xpahamlah..kenapa eak dye cam uh..??saya xngerti apakah yang sebenrnya berlaku..aku cam nak nangis..ADAKAH DYE ADE PERASAAN..aku rasa aku STOP nak buat keja cam nih.DATANG tnpe diundang...malz lah..wa xnk...WA nak focus on my xam already come..wa punya paper banyak kowt..NPE eak..??aku se benci sangat2 kat uwang uh..xtaw sjak part yang GEDIX dye tok melayan..YA ALLAH..bagikanlah aku petunjuk...aku sebenrnya da xde uet dah..SEMALAM baru kua kan rm10...SAYA XNK sentuh duet PTPTN SAYA ya ALLAH...BGILAH kesedaran terhadapnya YA ALLAH yang ak xde uet..kenapa aku terlalu bagi duet kt dye..say benci tahap gaban!!kenapa dye mesti nak marah sedangkan dye kan yang buat smue uh..hey...aku sakit ati gler bapak taw...ketok urang jewp!aku ngah xde uet dye ngah senang2 kan...CAM ne aku nk sabar lagi..??sedangkan aku nih...xde uet..balace makan pon rm1.50...JE SMLM..bagaiman ari ahad..??n sok2..??aku nk makan..??cer ckp ngan aku..??ko pentingka dri sendiri..biar ko lepas..sedangkan aku nih xde uet..aku paham pasl duit moto..bis uh knapa seyh pnjam moto..aku pon da pnat ari2 ulang alik.segan kowt..saya da borink!!awak paham2 jewp lah!hey....ari2 cam nih..saya bukanya anak owang berada...saya punya broadband pon lum byar lagi awak taw x..??saya geramlah cam nih..KENAPA awak XLY PAHAM SAYA..??SAYA MEMANG XDA DUIT!awak nk MARAH2 saya kenapa seyh..??just 4 the short period u bly paham i...now aku memang xde uet makan..aku ngat ngan duet aku bgi pinjam kat ko..ko akan bgi pulangan untuk makan malam tu..nak menangis aku dibuatnya...YA ALLAH ...BGIKANLAH BELIAU PETUNJUK YA ALLAH...KPADANYA...TENTANG hak aku..tu xmasok lagi part aku makan kat umah kdai mak dye...hmm..dye da byar ke lom eak..??

No comments:

Post a Comment