zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, April 27, 2011

hati tak rela untuk lepaskan!

ok now he want ger or not..??HE LOVES ME NOT..??he loves me not..??AKU SEBENARNYA BERHARPAKAN DYE DATANG DAN TEMUI AKU..But i can't to do this..plik2 anak deme buat hal..xnak plak kan nak panahkan kesalahan anak dye..TOLONGLAH...ish2...xde spe yang paham pasaan aku..cuma geng nana mia jewp yang dye mau kesah...perpindahan rumah akan diadakan pada rabu nih..semakin hari semakin dekat waktu kemuncak untuk perpindahan asarama..apa seyh..?OK AK HORMAT LAU DYE XBAGI ANAK DYE KUAR ASRAMA...tp aku cukup bek selama nih nasihatkan anak dye swuh pergi kelas..common lah bep!!aku memang susah nak nasihatkan dye...PERPECAHAN KELUARGA...tp kan janganlah cam nih kan..hak masing3 nak terima kami yer terpulang...mungkin aku paham perasaan ko xpecaya anak ko dok luar..Tp statement janganlah salahkan aku kowt...selama nih aku da banyak berjasa kot suwuh anak ko g kelas...AKU BUKAN KAWAN YANG MEROSAKKAN! ak nak tolong anak ko..tp apa ko da bg kat aku satement "ibu nak kamu jangan kawan ngan dak batu pahat lagi" Apa nih semua..aku pon dah xtahan ngan nak jaga anak mak cik nih...nanti dye kata aku menyebok...mungkin apa yang mak aku cakap tuh ade baiknya..bukanya dye nak burukkan pasal ko..dye SAYANGKAN KO..aku pon sayang anak ko..tp pemikiran ko..ko lebih percaya anak ko..ok aku xkesah lah..JANGAN SAMPAI BENDE BURUK TERJADI LAGI...TU SEBAGAI PERINGATAN buat kau...aku paham ko ada segalanya..kau kena didik anak kau..walaupon hubungan aku ngan family aku renggang xrapat tp aku jaga batas2 pergaulan...huh..cam ne nak kata lagi..salah aku ker..??APA KESALAHAN anak ko kat dorm nih semua dipanahkan oleh saya..awak xpenah nak pikirkan semua uh...sedangkan mak aku uh bukan nak burukkan nama keluarga kau...

No comments:

Post a Comment