zwani.com myspace graphic comments

Saturday, April 30, 2011

Da MuLALah PenyAmpai BeRIta YAng BAik!hahaha...at least aku bukan kaki CLUBBING+OVERNITE cam kau wahai kakakku!wekk...kakak ker..??

Whats the point they bother tetibe baik..plik tp benar..bila gado g sana..ble xgado ye baik..apa seyh..owang kata XBEK jadik HIPOKRIT...NTI TERKENA BALIK...hidup umpama roda yang berputar..lantak ko lah nak keruhkan keadaan ker..??nk g smpai..ye smpai..yang penting apa aku cakap ade KEBENARANYA..cuma bijak2lah berpikir..yew..??aku xkisah pon..hmm...lau dye nak pergi yew pergi...aku dah penat kot jaga dye..AJA aku rapat ngan dye dak2 semua panahkan kesalahn dye semua kat aku..apa seyH..SEKARANG molot2 geng puaka uh da puas eak ak da xRAPAT ngan dye...terpulang lah yew..kowang da berjaya pisahkan aku..dan mengapi2kan aku..THANKS KOWANG..JASAMU DIKENANG...jgn smpai aku post vdeo u tube kat wall kowang2 yg molt puaka nih "apa yang kau buat masa kat dunia nih" LALU suara akan berkata...aku mempercebelahkan hubungan owang YA ALLAH"...apa seyh..minah uh..hmmm ngada plak nak menyemakk untuk ak nak wc ngan laki ak...grr...saba jewp lah..

No comments:

Post a Comment