zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, April 19, 2011

Menghitung HARI demi hari kurasa dye semakin jauh!

APAKAH semua ini..??ikot kata hati binasa..ikot kata akal bijaksana..yang manakah eak sebenarnya sedang berlaku...adakah dye still menyayangiku..MENGAPA KAU PERGI..MENGAPA KAU PERGI..DISAAT AKU mulai mencintaimu...oohhh!!tidak...aku rasa kan better kita pergi dari idop ko..AKU DAH TAWAR ATI NGAN KO LAH...sumpah! AKU bukan sesiapa enough...JANGAN KAU TUDUH AKU..TUDUH AKU SELINGKUH..SEDARKAN UCAPANMU ADALAH DOAMU! wait...dah penat kot aku taburkan nasihat buat kau...YA ALLAH..saya xtaw lah kan cam ner lagi..huh..ari demi hari past aku dapat tawu crite dye and mintak pendapat mana2 pihak..aku rasa diri aku BODOH plak..kan nak kan ko..sedangkan ko uh menyintai perempuan len.;.baru ku sedar...aku nih cuma tempah dye luangkan masa masa dye xdekan gf dye...xpelah aku redha...dan sejak perasaan aku nih mulai petang tadi mendengar segalanya...aku bly anggap yang dye cuma kawan bek akuh sahaja..bukan pakwe....sbb da bnyak aku taburkan nasihat kepadanya untuk menyedarkan dye tentang perempuan cam uh...nek berbuih aku bagi dye supportion...xpe aku redha mengundur diri..kija aku keluar dengan siapa2 jangann kau peduli aku lagi...AKU XNAK DIRIKU DICOP MURAHAN cam jualan murahan..acam mt.t...kuang2...huhu..ak dapat rasakan semuanya..xpe aku tahu aku ade banyak lagi peluang...JANGAN SIA2 KAN MASA MUDA KITA NIH..untuk KAHWIN SAHAJA..nanti menyesal di kemudian hari...aku xkesah...ooohhhh!! TIDAKKK ade ssowang swuh aku padam blogg aku cam ner uh..??pe hak dye..??yang ak mampu adalah aku dapat private kan dari sapa2 yang bly bce blogg aku..n amat privacy kali ini...yew..INSYALLAH saya akan buat..dari apa pon yang terjadi...we didn't suspect whose comment on my blogg ritu cakap aku merapau..maaplah nih hak saya nak tulis kat blog nih tentang sesiapa pon...orang kata...saya buat blog nih untuk bagi tawu satu dunia...EXCUSE ME OKEYH...saya xnak pon bagi taw satu dunia...saya punya blogg adalah milik privacy saya,...barangsiapa yang memabcanya janganlah sakit hati..ke apa ker nak pertikaikan..luahan perasaan sesowang..kowang paham2 jewp lah..xkan saya nak post sgalanya kat fb..??MATY LAH...skarang nih..saya mula sedar dan khidupan umpama RODA dan HUKUM KARMA muala terletak pada kehidupan aku...apa yang mereka buat semuanya ada hikmah disebalik kejadian..okyh..memang MALU..yang apa aku rasa sekarang nih..perasaan aku..bgitu jugak apa yg awak sedang rasa..saya xmampu berbalaz..saya xda kuasa..dan saya xde mampu dan saya hanya mampu mengeluh...tp awak2 bukan ya taw pon perasaan saya selama nih..KEBURUKAN owang len DIPANAHKAN kat saya...DYE ADA KEHIDUPAN DYE SENDIRI...saya cukup xpaham...maty lah..susah nak kata..okyh ALHAMDULILLAH kan sapa nak buat hubungan kitowang jarang...PADA AKU adalah..sesuatu perbuatan ada jewp pembalasanya..xpe aku redha...SEMUA OWANG MEMANG XNAK AKU BERSAMANYA..aku taw sebab apa dan mereka akan suka..kenapa eak..?? KAWAN2 aku...pe masalah dyuwang..aku tawu kowang xnak aku lagi buruk n perangai berubah giler2..okeyh lets says lah ko benci dye...xpk aku nih ..benci sangat2 ngan molot puaka uh...TP AKU SEDAR JEWP...setiap perbuatan ada pembalasan untuk orang cam uh..YANG hanya aku mampu buat adalah BERSABAR...aku akan pikir tentang kebaikanya pula...hari demi hari sejak aku kenal denganya...ternyata sifat kesabaran dan AKU BERJAYA MELAWAN PERASAAN MARAH AKU KEPADA COOL...sabar jewp lah...xpe KESABARAN AMAT DIPERLUKAN...lets says aku da bnyak bersabar..xpe..itu baru sikit yang dye

No comments:

Post a Comment