zwani.com myspace graphic comments

Friday, April 15, 2011

Hati Yang diSaKiti...!!!!

Saya Benchi! Saya Xnak!!SayA beNCHI dAK2 cAM nih!!ape seyh...Saya tAKOT..PE SYH...xkan aku buat sowang..ish3...ak xkesah..aku TAKOT jatuh!! SAPA nak tolong saya..???NantI jATUH kat kOLAM reNanG tUH kARAnG cam ner...??grr...lau dalam kolam uh ade air yang bersih xpe gak...aku xkesah..nih..apa jewp yang ade..??cer cter2...ADA TAIK2 KOME Nih..kat suctank! Kan instedt terbek..???grr...sabar jewp lah..aku se nak nanges...Bek aku blik jewp jumaat nih..pakkan ak ingat kan dak iyka nih..aku xnak blik sbb kelas math dye...AKU SANGGUP kowt..grr...saba jewp lah...ish aku kena tinggal sowang2...grr...saba yew fatin..xpe...dak2 belakang swuh buang sampah..

SELAYAKNYA ENGKAU TAHU BETAPA KU MENCINTAIMU..HMMM...blik2 kena sound cam uh..ish2..pastu iyka bergegas pulang..den..lex aghh...pastu aku buat apa eak..??haha..pmpuan uh BALIK bawak ciku ngan pelam dye yang jolok2 uh... ngan MR.C...saba jewp lah..hahahahaha...ish3...sial jewp...ak pnat2 blik pastu dak2 sound akuh...ish2 sakit aty btoll lah..iyka nya xkena plak..haiyoooyoooo....sabr jewp la....

hehehe..past aku cuci tioong uh shingga bersih...ak bsuh toilet..alang2..ish3...pastu..lex agi...saba...hmmm..mereka yang molot celaka bgitu jgak terus basuh toilet slpas bberapa lma minit kmdian..xpe..xpe..hebat2..aku da bsuh dah sparuh tadi siap menyental lagi...ish2...asyik2...awak nih nak mmbuli kami saja..apa da..lex2 dah ah..hmm after saya mndi..smue2 ngaji..saya pon bgegeas ke TASIK..wink2..TASIK APA..??bndar penawar..hahaha..terasa cam berada di BP..DATARAN BP SUASANANYA...ish2..APA JEWP g candle light dinner ngan pmpuan nih..pakkan lah bersama ngan dye kan..xpe go ON..layannnn!!mana tawu next sem xsme ngan dye lagi ker...ish3..CANDLE LIGHT DINNER UH..DATINGG BAJU..XNK LAGI BJU SAMA..ISH2...

NIH LAH KAMI..WINK2...ISH3...
                         Ish2 candle light dinner mmg kena cam nih..makanan bju smuekena sama ea???
                                                          ABC dye membuatkan terbayang!
 
                                       aku mam roti canai jewp!haha..sedap roti canai dye mmg sdap!



Lalu kami balik pon nek cap!hihi..tunggu mak nya nih blik dari dating..hahahaha...

No comments:

Post a Comment