zwani.com myspace graphic comments

Monday, April 18, 2011

Hari-hari NAK melayan N jaga perasaan dye yang sik nak ANGIN!

aku xpaham dan aku mula rasa diri aku kehilangan dye..semenjak 2 menjak gf dy balik praktikal...APATAH taburan janji yang dye nak bagi kat aku..??AKU SUNGGUH XPHAM..SIYEZZZZZZZZZZZZ....puas ku meratapi..puas ku menangti ..hari2 aku gado ngan dye dengar crte sal gf dye...APA NIH SEMUA..?ADAKAH BAGUS..??ADAKAH beliau insan yang kau pilih..AKU XKESAH LAH KAN LAU KO NK PILIH DYE..tp ko janganlah menabur segal janji yang xpernah aku akan wujudkan..MAAPKAN AKU SELAMA NIH AKU BPIKIR BUKAN2 tentang kau....keapa ntah ble tadi aku call dye...RASA HATI INI TIDAK KESEDAPAN...kenapa ntah...kenapa ble aku dengar lagi BILA CINTA ...aku akan tanguskan semua ini..ku sangka gf dye datang rumah dye...KU SEBUT NAMAMU..dsetiap doaku..saya pasti ada yang tidak kena..dan aku xtaw kenpa kan...dye dah len..dan xpedulikan aku sjak 2 menjak nih...seringkali  aku tangiskan ble aku dengar sal gf dye buat dye cam uh..turun club..minum...smoking..aku xly time ble sowang pmpuan pijak kpala laki uh...ok fine..tiap kali aku dengar pasal pmpuan uh n dye angen...aku yang jadi angen gak..bnyak kali ak nasihatkan dye..tp dye xnk dengaR...n katanya dye perlukan masa untuk tinggalkan pmpuan uh..bukan kli ptama tp kali kedua..dan segalanya saya xtahu the end of their story..still COUPLE or BREAK...aku bukan apa lau pmpuan uh xde laki lain..aku MMG XNK KACO MR.C lagi...tpi..pmpuan uh da melampau buat kwan aku cam uh!!!! KENAPA DYE BLY BERSABAR NGAN PMPUAN UH..??kenapa bliau still lurus sgt ngan pmpuan uh..??apa yang pmpuan uh ade..??SEDANGKAN menduakan dye....puas aku tazkirah laki cam uh...DYE KATA DYE AKAN TINGGALKAN PMPUAN UH...da nek 3x...dye cakap cam uh kat aku..yang dye akan pilih aku..SEMALAM DYE CAKAP...dye takot kehilangan aku..PUAS AKU MERINTAH DAN KUATKAN PENDIRIAN AKU dihdapanya...dan luahakan segalanya isi hati dan tersurat dan tersirat..apa yang sedang berlaku..dan akan berlaku...jika demikianlah katanya...puas aku mencari menanya segalanya...dye akan terus angin dan dye kata dye xnk pk pasal pmpuan uh lagi...APAKAH..??ADAKAH dye akan buat cam uh..??KENAPA DYE XBALAS2 msg saya..??SAYA RISAU denganya..kenapa..??ADAKAH SAYA SDAH MENCERITAKAN SGALANYA KEBURUKAN aku padanya..?saya rasa sunyi..sekarang..dye da kurang nak luangkan masa bersama ngan saya..kenapa eak..?ADAKAH KAMI selalu bertengkar...atau disebabkan aku yang SUKA BERFIKIR BUKAN2...kenapa yewp jadi cam nih..????TOLONG BERIKAN JAWAPAN..??awak mana..??saya perlukan awak...SAYA RASA SUNYI TANPA AWAK...saya tawu awak xrasa SUNYI SEBAB AWAK de rmai perempuan..KENAPA AWAK SIKSA PERASAAN SAYA..??nmpak jewp saya xkesah..tp pada hakikatnya..SAYA SIMPAN PERASAAN TERSEBUT..awak pergi mana..?sjak gf awk blik..saya buar awak tencen dan saya taw saya memaksa awak untuk tingglkan pmpuan cam uh...OK SAYA MINTAK MAAP SEBAB SAYA TENCEN DYE BUAT AWAK CAM UH...saya rasa nak pergi dari awak2 semua tuh...tp saya xmampu..awak da merubah sgalnya...SAYA DAH PON SETIA KAT AWK..apa lagi yang awak nk..?saya da xmsg dah NGAN TENOK...XMSG ngan MR.A...segalanya mereka buat cam uh sbb awak..mereka sanggup hilang saya untuk awak..saya pon sanggup kehilangan dyeowang sbb awak..TP KENAPA GF AWAK xberani nak lakukan cam uh..??dye kena tanggung risiko yang dye da buat kat awak..saya paham perasaan awak..tp AWAK SELALU CAKAP SAYA XPAHAM AWAK!! cam ne saya nak paham psaan awak.??awak selalu nak jauh dari saya sejak gf awak blik..saya nek fed up...saya malz nk cakap...kenapa dey xbalz2 msg saya...TOLONGLAH BAGI JAWAPA TERSEBUT...saya penatlah cam nih...pe lagi yang awak nk eak..??AWAK NAK SAYA NIH HAD GONE DARI IDOP AWAK!!bly..segalanya bly..tp 1 jewp...tolong bagi penjelasan bukan mendiamkan dri seprti mana awak buat kat xgf awak dan menabur seglan CINTA sahran sedangkan awak masa uh ngan gf awak...APA SEMUA INIH..??SAYA XSANGGUPP BERKONGSI KSIH DAN SAYANG denganya....

No comments:

Post a Comment