zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, April 27, 2011

dilanda liku2 bersamanya!why n why!huh...i love him!


                                        u are the only 1 IN MY HEART!  sayang v.c cinta lebih buat you!

setelah ku terima kata2 dari perpisahan mereka..aku menimbulkan tanda tanya apakah seyh..pmpuan uh single plak..???grrr...saba jewp lah..ish2...apa seyh smlm kata mr.c dye bru ptos..den wa tgk wall pmpuan uh dye sibgle..mana encik naim dye..?cer cter2..sgalanya di hujung jari jika aku nak daaptkan info dari dye cam uh tuh...ari demi hari smlm da timpe 1msalah ngan kwan bek aku..tgah aku sebok stdy ADMIN! dye ly kaco ak crik point n carik masala..ko pk smpai lobang cacing mana sekalipon aku xdulik pon..sbb ko memang xde keja..KO XPENTINGKAN STDY TU YG KO XPK SGT WAKTU ORANG SEDANG BELAJAR NAK CARIK gado..pk lah bep..pastu mlm uh terima bahasa pedas dari aku...GRR....ak lau uwang menyemakk nih emang senang ak settloekan..xly blah..huh ade dye post kat wall dye pasal aku..LAYAKLAH ko tulis cam uh..SENTAP LAH KO SMPAI BILE2..nanti aku xcakap ko langsg xsdar..grr...jubo lau ko nk sedar...huhu...pastu ade plak akk ksayangan dye uh comment..geli plak aku..dah tuh nak mik taw pasal owang..den berjela2 lah crte penyampaian crete dye uh..ish2..saya bukan apa..saya cakap dri sy XDE MARUAH ke smpai nak tdo umah orang lain..ADDOYAI...aku ade maruah sebagai seorang perepmpuan..hmm..dalam masa yang sama juga..saya nih bukan cam lain2 permpuan..KALO SESEOWANG ADE AGAMA dye xde akan cam uh..ko pk2 kanlah..aku seterok2 aku..aku xpnah nak tido umah laki..ko pk lah mana bek mana buruk..da mr.c kata lau syg nak iyka g bbq tuh dye swuh syg n iyka tdo teratai ye bly tho...hmm..ish2..bis pmpuan uh yang dok miang tdo umah owang tue uh pe sal..hey SUMPAH! AKU XPAHAM...dalam hati aku nih...aku menjaga maruah diri..keluarga...aku dah belajar kowt...ADOOYAI LAU NAK TIDO UMAH orang mestilah kena rajin..bukan pemalaz...ish2...saya malaz nak kata apa2...sbbb dye nak pertikaikan aku DALAM FB DYE siap tulis MARUAH! pasan sgt pahal..sal?terasa?ish2...dye xpk plak mase dye berlagak sgt part tido umah mak angkat dye..poyo..KITA SEBAGAI MANUSIA XPAYAH NAK POYO...alahai...cam aku xtaw...dye sama jewp cam mami wani uh...grrr...sat lagi ko tgk lah dye crik point nak gado ngan ak ngan rapat ngan minah2 abg dye uh...grr...xpe..aku da nmpak...xpe jauh lah kau dari aku yew..siapkan diri2 kau dari aku nih tinggalkan ko untuk sem depan..buatlah..carik lah gado senang sikit tho nanti.xde lah aku nak rasa xsampai ati...lagi ko xrespect ngan kptusan aku..selagi tuh aku xkan tego ngan ko..saja jarik pasal yew ngan aku!huh!!saba jewla...xly blah..dah putus tuh...ish2...nak jgak nyemakk sebok tanya sal my boy..sib bek lah dye tuh jujur orangnya...PERSOALAN: jujur ker beliau..??ish2...saba jewp lah....nak potos..nak pisahkan aku ngan ko sama si tembam uh...bguslah...lau ko ade niat cam uh..past nih xpayah carik ak yew awak! SAYA PON DA TAWAR HATI NGAN AWAK! sbb perangai awak xubah dan xpentingkan tentang agama dan awak xnk jaga maruah saya.apa seh...saya da pokir masak2 bahawa saya akan bersama buku2 saya stdy saya..setakat awak nih saya ly lpaskan cam tuh jewp lah......sbb nothing on u  babay...cuma kenangan2 yang menusuk ati saya..APAKAN DAYA...saya hanya mampu bersrah,,alah...laki kan ramai nanti dekat uitm..bila aku dah menduduki ijazah sarjana muda saya mampu buat apa jewp yang saya nak kan,..include where they want to know..i must fight each other to bersaing mendpat pendidikan yang ternyata lebih berkesan..apa jewp nak dikesahkan jika hati turut berusara...kepala batu umpama air batu...apa kan daya beliau baru smpai dorm..nk ngamuk ye ngamuk...ad aku kesah..chow!wanna to go bath n mandi mlm nih ade kelas math!huhu

No comments:

Post a Comment