zwani.com myspace graphic comments

Sunday, April 17, 2011

MoLOT2 puaka...ITULAH MEREKA!!

Sejenak aku banun dari tdo..aku pon bergegas..pegh...ok lah not bad..hahaa...AKU TBANGUN JGAK AKHIRNYA SENDRI UNTUK SOLAT SUBUH..dalam masa yang sama...aku pon bangun mik wudu' kmdian apa yang buat eak..??ish2...ok go on siap2 barang yang patot...grr..yang xly belah uh..BONGOK MOLOT PUAKA PUNYA PEMPUAN..sedar2 lah wwoooooii!!aku dah ingatkan kawan aku swuh daftar subject..bnyak kali nek buih2 molot aku...tp dye yang xnk buat!!KOWANG MEMANG BODOH!!!xtaw crte pape janganlah nak tduh aku!!STOP HENTIKAN KAUM BODO++MOLOT PUAKA!!ko sengaja nk pisahkan kami..so what..??whats wrong wigf u ah bangang punya gurl!!sial bin lakhnat!!aku da lme pendam ngan ko aw..JANGAN SATU HARI AKU BLAZ DENDAM KESUMAT AKU nih pempuan cam pe CAM dak2 skolah aku buat!!HEY...ko kan molot cam molot pantat ko tawu x!! GERAM AKU NGAN KO!! sal salah kawan aku smue nak panahkan kat aku!! plezzzzz STOP IT LAH GURL BODO!!!! sial eak ko nih!!malaz aku nak kata sal ko buang masa...YANG AKU HARAP GROUP MOLOT PUAKA HENTIKAN!!! tuduhan!!taw x!!!TUDUH TU LBY TEROK LAGI BEDOSE N DOSENYA LBY BESAR DARI MEMBUNUH!! insap lah pmpuan2 JANGAN NAK SHOW OFF SGT APE yang ko ade..lex2 da agh..ade balak kew..BALAK KEMBALI PULANG KER..lex2 dah ah..xpayah nk show off!! BELAGAK SANGAT!!aku xpnah nk show off pon insan yang aku sayang cinta bagai nk bg tawu dye ada apa...ENOUGH!!ya allah!!kowang nak apa lagi eak..??KOWANG NAK PISAHKAN AKU NGAN KWAN BEK AKU!! nonsence!! KOWANG UH BDOSE BSAR MEMPERBECAHBELAHKAN HUBUNGAN OWANG...kat akhirat nanti malaikat tnye..ko pk lah pempuan..INSAP LAH DRI SIKIT!!!KO TUH LAGI TUE DARI AKU!! molot ko sah2 memang cam pmpuan KAMPUNG!! cakap jew dak BATU PAHAT...AREA bandar uh...peghh...


lpas dyuwang tudoh2 aku..aku pon blah..kua dari bas...grr...g mam ah!! WA DA SENTAP..LAU AKU ADE KAT CITU MEMANG AKU DAH ANGEN DAH NGAN MOLOT PUAKA!! selagi aku ade kat citu mmg neraka aku se kat c1 UH...pempaham jewp lah...YA ALLAH!wa pon blah cam uh..memang aku kua..aku bukan xbuih2 cakap ngan pmpuan uh..grrr...ish!!YA ALLAH SEDARKANLAH PEMPUAN2 UH!!!kenapa smue bnde yangburuk kat aku..YA ALLAH BERIKNLAH KESABRAN YANG TINGGI TERHADAPKU YA ALLH

2 comments:

  1. weyh pompuan!!! law solat penuh un mulut cm logkang tak gune gak !!! tak sesuai ngan diri kaw arh!! nak tunjuk molek tapi pangai cm palat!!

    ReplyDelete
  2. itu adalah antara aku ngan ALLAH..bukan anrtara aku ngan kau...ANTARA aku ngan mereka nih..memang ada masalah..so hentikanlah menjaja fitnah dan menabur fitnah ke atas diriku yang INNOCENT person!

    ReplyDelete