zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, April 5, 2011

hari TIDO sEduNia~wahhhh!! sedapnya membadak

hmm saya rasa ari nih..bad mood...uhuk2..bangun2 jewp...hihi...sib bek lah pempuan nih kejot aku solat kan..??kan..??borinkk..pergh...wa pk2 doc proc kena anta pagi nih sebelum 830..pegh...apa nih..??alooo..wa terdengar2 yang lue orang semua mau pgi kelas..grr...pastu wa bangun2 si mama zila kan dye lempar kertas doc proc yang nk anta sok..padahal graded test uh..hihi..pegh pagi2 da dengar dye memekak sebb madam ain sorang2 nak call saya tnye doc proc...padahal zila tanya jewp..MISS KAT MANA...pergh....wa dengar pon panas...mana buku wa eyh..grr..kata nk g bgi..grr....awak2...apa seyh nk marah2..hihi ngapa eak setibanya aku bangun aku nk call SI A past aku bangun bce post kat fb akuh uh..hey..pahal eak..hmm sentap ker..lantak ko lah nk sentap apa aku cakap saya kan kat fb..grr..wa xpnah pon take sirius past apa yang aku post..hmmm...plik lah..lantak lah..sentap ak aku nak bgi taw...yang hang nih kenapa eak..grr...pastu daya pon call si mr.c...hmmm...pastu aku mandi pastu heheheheh....den aku plak jerang air pastu..hehehe...masak air koko yang mak saya belikan untuk saya..hihi...den ku pon minum ngan cecah biskut ..uh...hehe...hihi...pastu saya pon mam smbil study sikit doc proc...hehehe..hmm...hihi...well done...grrr...saba jewp lah...hmmm....borink nyah..pastu kelas dmin xde..yahoo..pegh apa lagi aku buat lah...uhuk3...den g kelas math...nmpak carry mark..yang pus hati..xsangka..hehe..i'm love math!grr.bru nak cuty..pastu...da kene g klas tmbahan..den blik g men bola tampar..huhu...pegh...sdap..BALINGAN AKU DAH TETAP PADA SASARAN...HEHE...welll!!makijn good!cun balingan aku..yahoo..SAAYA BLEH MEN..!1THANKS kak aten cakap cam uh...well done!balik jewp..SAYA LEPAK UMAH MMR.C well done!!hmm...i miss him a lot..grrr...saya SAYANG AWAK!!!

No comments:

Post a Comment