zwani.com myspace graphic comments

Monday, June 6, 2011

APa MaSalAHNya,,,???Lau Ko dA MEN ngan DYE CakAP jelah!!

ToLoNGLah JAngAN buat AKu CaM oWaNg BodoH!
aKU tUnggU ko CAM owANG gler...
ko XpAyaH Nak BUAT aku cam nih!!bjauhan dari aku ko cakap lepas jewp!!tnpe pk pasann aku!!
aku taw ak bodo time kau!tp kau da khianati aku!
ckopp!!ngan gambar ko ber2 dalam hp ko ngan miss clubbing uh...lantak ko lah!
ko agungkan sangat ngan dye..patotlah btine uh borink lah apa lah kan smpai tulis kat status fb,..yelah da aku depan mata dye..mana xborink..msg aku pon dye blz lmbat cam sipot..agak2 lah...ak benchi kau!
aku dah xtahan gler dah...SUMPAH!! aku menyesal bg layanan yg baik untuk kau!tp ko bg apa??taik kan..??
aku bnyak bersabar,,apa kau nak ye semua ak bagi..fine!ko buat ak cam nih kan..??kan..??cpe ak bnyak kaki...

patotnya aku kena tinggalkan kau jgak lah...aku xsanggup cam nih..ak boleh ke bermasa depan ngan ko??
lau takat ko nk men2kan pasaan ak..bla ah bepppp!!lue lau da terkena makan ngan aku punya sumpahhh..xtaw nak kata cam na...
aku da cuba jadik yg terbaik dah nih..ayoyo..knapa smue owang ptikaikan untuk ak keja...??lantak ah...
 
owang penipu paling besar kau ah..jgn smpai ak xckp ngan ko smpai 1 ari..dulik apa ak!g mam agh bodo!ko nk menkan pasaan ak..takat mana jew doe...??sumpah!aku bukan calang2 owang...
SAYA SAYANGKAN DYE...
TP DYE BUAT AKU RASA DRI AKU NIH..peghhh...macam pecah kaca pecah gelas..xpe...ak  buat bertahan jewp hadapi semua nih...aku taw...tp agak lah kan..?kan...??hmm...sabar jewplah...nak marah ak yew marah tho...

No comments:

Post a Comment